مدیر منابع انسانی شرکت کاشی خزر در گفتگو با ۸دی:

شوک قطعی برق به کوره ها آسیب جدی می زند/ عواقب قطعی برق کارخانه ها را قطعا در آینده خواهیم دید/ آیا برای آقایان صنعت گیلان ارزشی ندارد؟

“رامین هوشیار” مدیر منابع انسانی شرکت کاشی خزر با بیان اینکه شوک هایی که قطعی برق به کوره های کارخانه می‌زند بسیار جدی است و چند میلیارد آسیب دیده ایم، گفت: کارخانه سیمان خزر، تولید ندارد و قیمت سیمان بالا رفته است؛ عواقب این قطعی ها را قطعا چندماه دیگر شاهد خواهیم بود و با افزایش قیمت ها مواجه خواهیم شد.

شوک قطعی برق به کوره ها آسیب جدی می زند/ عواقب قطعی برق کارخانه ها را قطعا در آینده خواهیم دید/ آیا برای آقایان صنعت گیلان ارزشی ندارد؟

“رامین هوشیار”، مدیر منابع انسانی و نماینده مدیرعامل شرکت کاشی خزر در رشت در گفت و گو با خبرنگار هشت دی، با بیان اینکه در اثر قطعی برق تعدادی از نرم افزارهای ما از بین رفتند که باید دوباره بروزرسانی شود اظهار کرد:  قریب به هزار متر سرامیک داخل کوره بوده که به رول ها‌ چسبیدند و تاب برداشتند.

وی با بیان اینکه برای قطعی برق اطلاع رسانی دقیقی نمی‌شود افزود: روزی با اداره برق تماس گرفتم که گفتند قطعی از ساعت ۱۷ الی ۱۹ است در حالیکه از ساعت ۱۰: ۴۵ دقیقه صبح برق قطع شده بود.

شوک قطعی برق به کوره ها آسیب جدی می زند

نماینده‌ مدیر عامل شرکت کاشی خزر در رشت با بیان اینکه گفتند دست ما نیست و برق از تهران قطع می‌شود افزود: شوک هایی که قطعی برق به کوره های ما می‌زند بسیار جدی است و چند میلیارد آسیب دیدیم که باید شکایت کنیم که گفتند شکایت کنید اما جواب نمی‌گیرید.

تکرار قطعی های ۸ساعته برق در گیلان

وی افزود: یکبار پرداخت قبض ما عقب بیفتد تهدیدها و اخطار ها می‌آید پس در قبال پرداختی های ما نیز باید تعهداتی داشته باشید؛ چطور برای استان های دیگر قطعی برق کوتاه است اما برای گیلان ۸ساعته است.

هوشیار تصریح کرد: ما با استان های دیگر و کارخانه های دیگر در ارتباطیم  و آمار قطعی برق آنها را دارم و می‌دانم که فقط ۴۵ دقیقه برق قطع می‌شود اما در گیلان وضع فرق می کند.

نماینده‌ مدیر عامل شرکت کاشی خزر در رشت با اشاره به اینکه عواقب این قطعی را در آینده می‌بینیم افزود: کارخانه سیمان خزر، تولید ندارد و قیمت سیمان بالا رفته است؛ عواقب این قطعی ها را قطعا چندماه دیگر شاهد هستیم و افزایش قیمت ها بسیاری خواهد بود.

چرا هر اتفاق بدی برای گیلانی ها رقم می خورد؟!

وی با بیان اینکه گیلان تامین کننده‌ برق هست و حداقل برای گیلان نباید این اتفاق بیفتد گفت: در زمان نبود روغن هم سایر استان ها روغن سرخ کردنی داشتند اما در گیلان نبود، چرا هر اتفاق بدی برای گیلان است؟ آیا صنعت گیلان هیچ ارزشی ندارد؟

هوشیار با تاکید بر اینکه برق صنعت را نباید قطع کنند چون معیشت مردم تحت تأثیر قرار می گیرد، ابراز کرد: زمانی که برق کارخانه قطع باشد، تولید نباشد و پرسنل حقوق دریافت نکنند، ماندن در خانه چه فایده ای دارد؟

نماینده‌ مدیر عامل شرکت کاشی خزر در رشت با بیان اینکه با برنامه ریزی و مشخص کردن کارخانه های کوره دار این قطعی را با برنامه‌ریزی پیش ببرند گفت: تبعات این قطعی فقط برای کارخانه نیست، الان با مشکلاتی چون حقوق عقب افتاده و پرداخت عیدی مواجه هستیم.

وی افزود: امیدواریم بتوانند این مشکل را حل کنند زیرا این مشکل با برنامه ریزی حل میشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
باسلام به مطالب خوبی اشاره شده است حال خیلی اقتصاد پویا و قوی داریم که از آن می زنیم این اقتصاد مانند بیماری است که برای ادامه بقا به نفس مصنوعی وصل است انهم قطع می شود عواقب قطع شدن برق باعث آسیب های زیادی به کارخانه شده است اکثر کارخانه باید بروند به دوره تعمیرات بطوریکه علاوه زیان هزینه تعمیر ناخواسته موجب قطع تولید و کاهش عرضه و مجددا باعث افزایش قیمت‌ها خواهد شد
در حاشیه