محمدیاری خطاب به وزیر ورزش و جوانان:

شاهد عدم توزیع عادلانه امکانات ورزشی در شهرستان های کم برخوردار هستیم

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: شاهد عدم توزیع نامناسب و عدم حمایت از تیم های ورزشی براساس اصل سوم قانون اساسی هستیم، در واقع شاهد تبعیض ناروا در ایجاد امکانات عادلانه در شهرستان های کم برخوردار هستیم.

شاهد عدم توزیع عادلانه امکانات ورزشی در شهرستان های کم برخوردار هستیم

به گزارش ۸دی،حسن محمدیاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه اول شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: شاهد عدم توزیع نامناسب و عدم حمایت از تیم های ورزشی براساس اصل سوم قانون اساسی هستیم، در واقع شاهد تبعیض ناروا در ایجاد امکانات عادلانه در شهرستان های کم برخوردار هستیم.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس تصریح کرد: اهتمام مسئولان این است که تیم های متمول پایتختی را مشمول حمایت خود قرار دهند و تیم های کم برخوردار از این موهبت برخوردار نیستند؛ در واقع به جای اینکه شاهد عدالت باشیم، شاهد اتلاف بیت المال در قراردادهای میلیاردی هستیم.

وی افزود: اگر مشاهده کردید نهادهای مسئول این کار فقط برای رضایت خداوند و رضایت مردم فعالیت می کنند، سلام ما را هم به آنها برسانید.

محمدیاری در تذکر دیگری تصریح کرد: محدودیت صادرات کیوی موجب شده کشاورزان این حوزه با مشکل مواجه شوند و این در حالی است که اقلیم گیلان و مازندران با یکدیگر متفاوت است، بنابراین کارشناسان در این حوزه باید تفاوت قائل شوند، زیرا پروسه زمانی برای صادرات مشکل آفرین شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم درخصوص موضوع مطرح شده برگزاری آزمون وکلا خاطرنشان کرد: روشی که خودمان پیش بینی کردیم درخصوص حدنصاب و میانگین نمره است و اگر تراز را ملاک قرار دهیم، بدعت است و موجب خواهد شد وکلای بیسوادی تربیت شوند که گاهاً موجب گره خوردن پرونده ها می شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه