بهره‌برداری از ۲۰۹ پروژه با اعتبار ۱۶۳ میلیارد تومان در رودسر

فرماندار شهرستان رودسر گفت: در هفته دولت امسال ۲۰۹ پروژه با اعتبار ۱۶۳ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۲۰۹ پروژه با اعتبار ۱۶۳ میلیارد تومان در رودسر

به گزارش ۸دی، فرماندار شهرستان رودسر امروز در نشست ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان رودسر که در سالن اجتماعات شهید انصاری فرمانداری با حضور اعضای ستاد برگزار شد با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام می باشد، اظهار کرد: با کمک همه دستگاه ها و نهادها و با تلاش های صورت گرفته امسال ۲۰۹ پروژه با اعتبار ۱۶۳ میلیارد تومان در شهرستان رودسر به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه عمده این پروژه ها مربوط به حوزه بنیاد مسکن، توزیع برق، منابع طبیعی، اشتغال خانگی، گردشگری و عمران شهری می باشد، افزود: تلاش بر این است با بهره برداری از این پروژه ها بخشی از مشکلات مردم مرتفع شود.

محمدرضا شهاب زاده با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته کارهای بزرگی در سطح شهرستان انجام شده و همچنان در حال انجام است، گفت: شهرستان رودسر با وسعت بالا عقب ماندگی و مشکلات متعددی دارد که برای رفع این مشکلات باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

این مسئول با بیان اینکه مسئولین با پذیرفتن مسئولیت قبول کرده اند که باید به مردم خدمت کنند، عنوان کرد: در این راستا باید شبانه روز تلاش کنیم تا خدمتگزاری خوب برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم باشیم.

وی با اشاره به موضوع مشکل آب بخش رحیم آباد ضمن عذرخواهی از صبر مردم این بخش گفت: در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته و بخشی از این مشکل نیز مرتفع شده و بزودی این مشکل بزرگ که مردم مدتهاست با آن مواجه هستند کاملا برطرف خواهد شد.

شهاب زاده خاطرنشان کرد: گلباران مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه این هفته رودسر و بخش های تابعه، مراسم گرامیداشت شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه ادارات از دیگر برنامه هایی است که طی هفته دولت در شهرستان اجرایی می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه