پیشگیری از سقط‌های غیرمتعارف کشور با اجرای طرح «نفس»

مسئول بسیج جامعه پزشکی کشور از طرح آماده اجرای این سازمان در حوزه جمعیت خبر داد و گفت: طرح آماده اجرا به نام «نفس» نیز در دستور کار بسیج جامعه پزشکی بود‌ه و در تلاش است تا از سقط‌های غیرمتعارف پیشگیری شود.

پیشگیری از سقط‌های غیرمتعارف کشور با اجرای طرح «نفس»

به گزارش ۸دی،سردار مسلم چشمی، مسئول بسیج جامعه پزشکی کشور و معاون دفاع زیستی و سلامت سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در نشست مشترک با  ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و معاونین دانشگاه که در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد، با بیان اینکه ویروس کرونا آینده‌ای مبهم دارد اما درعین‌حال همه را گرد هم آورده، اظهار کرد: ماهیت این ویروس و آینده مبهم آن می‌طلبد کما فی سابق همکاری‌ها ادامه پیدا کند.

وی از طرح آماده اجرای بسیج جامعه پزشکی در حوزه جمعیت خبر داد و افزود: علاوه بر طرح «ایران جوان بمان» که برای بهداشت و درمان آماده‌شده، طرح آماده اجرا به نام «نفس» نیز در دستور کار بسیج جامعه پزشکی بود‌ه که در تلاش است تا از سقط‌های غیرمتعارف پیشگیری شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: این سازمان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز فعالیت‌های گسترده‌ای را در دستور کار دارد و آن‌ها را نیز به‌سرعت پیشش می‌برد.

چشمی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان” سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، گفت: بسیج جامعه پزشکی در این زمینه نیز باید پیشگام باشد و دغدغه رهبر معظم انقلاب در حوزه دانش‌بنیان‌ها را نیز با دقت و سرعت بیشتری پیش ببرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه