فراخوان معاونت جوانان اداره کل گیلان جهت تاسیس تشکل مردم‌نهاد جوانان

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: از جوانان علاقه‌مند خواسته‌ می‌شود برای تاسیس تشکل یا سازمان مردم‌نهاد جوانان به این معاونت در ورزشگاه شهید عضدی رشت مراجعه کنند.

فراخوان معاونت جوانان اداره کل گیلان جهت تاسیس تشکل مردم‌نهاد جوانان

به گزارش ۸دی، سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با گرامیداشت روز مشارکتها و تشکل های اجتماعی در تشریح این خبر اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون تعداد سازمان های مردم نهاد جوانان گیلان از ۱۱۵ سمن به ۱۳۰ سمن افزایش پیدا کرده است.

وی در ادامه افزود: به مناسبت روز تشکل های اجتماعی از تمامی جوانان گیلانی که علاقه مند به فعالیت های مختلف اجتماعی و کسب مهارت هستند، دعوت می کنیم برای تاسیس سازمان مردم نهاد به معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان در ورزشگاه شهیدعضدی رشت ودر شهرستانها به ادارات ورزش وجوانان شهرستانها مراجعه کنند.

فیروز عزت دوست سه ساری با اشاره به حمایت های جهانبخش آرمان مدیرکل گیلان در اجرای برنامه های حوزه جوانان افزود؛ نشست تشکل های مردم نهاد جوانان با حضور استاندار گیلان، تجلیل از سازمانهای مردم نهاد برتر، دوره های آموزشی و دیگر فعالیت ها را به مناسبت هفته تشکل های اجتماعی برنامه ریزی و اجرایی خواهیم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه