وام ۵۰ میلیونی خرید لوازم خانگی ایرانی برای خبرنگاران

وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین گرامیداشت روز خبرنگار با اشاره به اینکه هر چقدر خبرنگاران دقیق‌تر کار کنند قطعا در حل مسائل کشور موثر است، از دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی ایرانی برای خبرنگاران خبر داد.

وام ۵۰ میلیونی خرید لوازم خانگی ایرانی برای خبرنگاران

به گزارش ۸دی، وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در تالار وحدت با بیان اینکه کیفیت رسانه‌ها بر کیفیت حکمرانی تاثیر دارد، اظهار کرد: اگر رسانه‌ها به موضوعات سطحی و حاشیه‌ای وارد شوند، باعث می‌شوند حکمرانان هم در فضای سطحی بمانند. اما اگر رسانه‌ها کیفی و عمیق باشند و به مسایل اصلی کشور متمرکز شوند، آن وقت کسانی که در سمت حکمرانی باشند و توانمند نباشند خیلی فرصت ماندن پیدا نمی‌کنند و یا آن‌ها هم بر موضوعات اصلی متمرکز می‌شوند.

سیدرضا فاطمی امین در ادامه افزود: مدیران زیادی دیده‌ام که کارشان را با رسانه‌ها تنظیم می‌کنند. پس شما رسانه‌ها هم شریک ما در حکمرانی هستید. اگر شما دقیق و حرفه‌ای عمل کنید ما هم حرفه‌ای عمل می‌کنیم و اگر به حاشیه بروید ما هم به حاشیه می‌رویم.  یکی از نکاتی که می‌تواند رسانه را حرفه‌ای و عمیق کند، این است که آدم‌های حرفه‌ای مرجع تحلیل اخبار شوند. یک نظام حرفه‌ای در نظام رسانه‌ای شکل بگیرد. اگر رسانه‌ای خبر حاشیه‌ای و شایعه منتشر می‌کند توسط خود رسانه‌ها کنار زده شود. هر چقدر خبرنگاران دقیق‌تر کار کنند قطعا در حل مسائل کشور موثر است.

شرایط و نحوه دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی ایرانی برای خبرنگاران متعاقبا از طریق معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اعلام خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه