گیلان میزبان مسابقات کاراته کیوکوشین قهرمانی کشور شد

مسابقات کاراته سبک کن بوکای کیوکوشین قهرمانی کشور به میزبانی گیلان و از روز پنجشنبه هفته جاری ۲۰ مرداد ماه در رشت برگزار می‌شود.

گیلان میزبان مسابقات کاراته کیوکوشین قهرمانی کشور شد

به گزارش ۸دی، ابراهیم عبدی رئیس سبک «کن بوکای» کیوکوشین کاراته در گفتگویی اظهار داشت: برای اولین بار است که رقابتهای این سبک برگزار خواهد شد و استان گیلان نیز میزبان این مسابقات است.

وی افزود: این دوره از رقابتها به مدت ۲ روز و با حضور حدود ۷۰۰ کاراته کار این سبک در مجموعه ورزشی ملوان جوان نیروی دریایی رشت و در ۲ بخش بانوان و آقایان ، در رده‌های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

عبدی ادامه داد: سبک کن بوکای کیوکوشین مورد تایید فدراسیون کاراته است و همچنین مجوز این سبک را از کشور ژاپن اخذ کردیم و برای برگزاری نخستین دوره رقابتهای قهرمانی این سبک در ایران، تمامی مجوزها اخذ شده است.

به گفته او؛ در روز نخست این دوره از رقابتهای قهرمانی کشور، بانوان با هم به رقابت خواهند پرداخت و روز جمعه نیز ، رقابتهای بخش آقایان برگزار می‌شود که در نهایت نفرات و تیمهای برتر، معرفی خواهند شد.

عبدی بیان کرد: البته در نخستین دوره رقابتهای کاراته سبک کن بوکای کیوکوشین قهرمانی کشور ، زبده‌ترین ورزشکاران این سبک در رشت حضور می‌یابند چون ابتدا مسابقات انتخابی استانها برگزار و برترین نفرات مشخص شدند تا در این دوره از رقابتها حضور یابند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه