اعتراض کارگران صنایع بسته‌بندی داروگر در رشت به عدم دریافت حقوق

تعدادی از کارگران صنایع بسته‌بندی داروگر در رشت به‌ عدم دریافت ۴ ماه حقوق اعتراض کرده و مقابل این واحد تولیدی تجمع کردند.

اعتراض کارگران صنایع بسته‌بندی داروگر در رشت به عدم دریافت حقوق

به گزارش ۸دی،تعدادی از کارگران صنایع بسته‌بندی داروگر در رشت به‌ عدم دریافت ۴ ماه حقوق اعتراض کرده و مقابل این واحد تولیدی تجمع کردند.

یکی از کارگران صنایع بسته‌بندی داروگر در رشت به خبرنگار ایلنا گفت: کارگران صنایع بسته‌بندی داروگر در رشت به‌ عدم دریافت ۴ ماه حقوق اعتراض دارند.

این کارگران که در بخش‌های مختلف شامل ساخت انواع تیوب و چاپ وبسته‌بندی محصولات شوینده داروگر و… کار می‌کنند، خواستار دریافت حقوق معوقه ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیر هستند.

به گفته این کارگر شرکت داروگر؛ کارگران صنایع بسته‌بندی داروگر از ابتدای سال جاری هیچ گونه دریافتی نداشته‌اند. آنها علاوه بر حقوق، مطالبات بیمه‌ای خو در چهار ماه گذشته را دریافت نکرده‌اند.

این کارگر درباره مشکلات بیمه‌ای کارگران صنایع بسته‌بندی داروگر نیز توضیح داد: مشکلات انفصال بیمه‌ای کارگران همراه با تمدید نشدن بیمه درمان تامین اجتماعی همچنان به قوت خود باقی است.

این کارگر در خاتمه تصریح کرد: مدیران داروگر حداقل با پرداخت یک ماه حقوق به مشکلات بیمه‌ای کارگران رسیدگی کنند تا بیشتر از این خانوادهای کارگرانی که دچار بیماری‌اند یا در بیمارستان تحت درمان هستند از لحاظ مالی در مضیقه نباشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه