نصب بیش از ۳۰۰ کیلومتر کابل برق در گیلان

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، ۳۲۶ کیلومتر کابل فشار ضعیف و متوسط به صورت زمینی، هوایی و کابل خودنگهدار در استان نصب شده است.

نصب بیش از ۳۰۰ کیلومتر کابل برق در گیلان

 به گزارش ۸دی، مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در تشریح این خبر اظهار کرد: به رغم محدودیت‌های مالی، از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، ۳۲۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط، به صورت زمینی، هوایی و کابل خودنگهدار در کل استان ایجاد شده است.

وی در ادامه افزود: همچنین ۷۰۰ اصله پایه فشار ضعیف و متوسط در این مدت در استان نصب و حدود ۱۰۰ تیر برق فرسوده چوبی هم در این مدت تعویض شده است.

محمدتقی مهدی زاده با اشاره به احداث ۲۰ پست زمینی و هوایی برق امسال در گیلان، بیان کرد: با نصب این پست‌های جدید، ۴ هزار و ۹۳۷ کیلوولت آمپر به ظرفیت پست‌های برق استان افزوده شد.

این مسئول با اشاره به افزایش ۱۲ هزار و ۵۰۰ مشترک جدید به مشترکان شرکت توزیع برق گیلان، گفت: اجرای طرح رویت و کنترل پذیری مشترکان برق در گیلان با جدیت و سرعت در استان در حال انجام است و در حال حاضر ۶۰ درصد مشترکان صنعتی رویت پذیرند که در صورت رعایت الگوی مصرف به آن‌ها پاداش تعلق خواهد گرفت. کارکنان توزیع برق گیلان به صورت روزانه تعمیرات پیشگیرانه، اصلاح شبکه، سرویس روشنایی معابر و طرح‌های رفع ضعف شبکه را انجام می‌دهند.

شرکت توزیع برق گیلان حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه