قرارداد مازیار زارع با ملوان تمدید شد

مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

قرارداد مازیار زارع با ملوان تمدید شد

به گزارش ۸دی،مازیار زارع سرمربی ۲ فصل اخیر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که فصل گذشته به همراه این تیم قهرمان رقابتهای لیگ دسته اول کشور شد و به لیگ برتر صعود کرد، قراردادش را با این تیم تمدید کرد تا ملوانان با هدایت این سرمربی در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر حضور یابند.

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی اظهار داشت: طی جلساتی که بین مسئولان باشگاه ملوان و زارع برگزار شد، سرانجام این مربی با مسئولان ملوان به توافق رسید.

میثم شاهین افزود: با توجه به تمدید قرارداد مازیار زارع با تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، لیست سایر اعضای کادرفنی ملوان از سوی سرمربی این تیم اعلام خواهد شد تا مسئولان باشگاه در اسرع وقت با سایر نفرات کادرفنی نیز، قرارداد منعقد کنند.

وی ادامه داد: همچنین طبق نظر مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، طی هفته جاری با بازیکنانی که موردنظر این سرمربی بوده و فصل گذشته نیز در تیم ملوان حضور داشتند، قرارداد آنان از سوی مدیریت باشگاه تمدید خواهد شد.

وی بیان کرد: از سوی دیگر با توجه به اینکه مدتی از فصل نقل و انتقالات گذشته ، مسئولان باشگاه مترصد جذب بازیکنان جدید و موردنظر کادرفنی خود هستند که در این بخش نیز با چندبازیکن مذاکراتی انجام شده و امید است که به زودی با بازیکنان جدبد نیز توافق حاصل شود .

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: به هر حال مدیریت باشگاه تمام سعی و تلاش خود را بکار خواهد بست تا تیم ملوان با قدرت در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر کشور حضور یابد و سرانجام نیز با حفظ سهمیه خود، جایگاه مناسبی را در لیگ برتر کسب کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه