لزوم ساماندهی مراکز اقامتی در گیلان/ پایان تیر ماه آخرین مهلت اخذ مجوز فعالیت

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان بر لزوم ساماندهی مراکز اقامتی گیلان برای پیشگیری از وقوع جرایم، ناهنجاری‌های اجتماعی و تخلفات صنفی تاکید کرد و گفت: متصدیان واحدهای اقامتی تا پایان تیر ماه سال جاری فرصت دارند تا نسبت به اخذ مجوز فعالیت اقدام کنند.

لزوم ساماندهی مراکز اقامتی در گیلان/ پایان تیر ماه آخرین مهلت اخذ مجوز فعالیت

به گزارش ۸دی، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان در جلسه‌ای که بین نمایندگان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رؤسای ادارات نظارت براماکن عمومی شهرستان‌های گیلان برگزار شد به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره و اظهار کرد: فعالیت‌های پلیس در راستای تامین و ارتقاء نظم و امنیت در جامعه است.

وی در ادامه بر لزوم ساماندهی مراکز اقامتی گیلان برای پیشگیری از وقوع جرایم، ناهنجاری‌های اجتماعی و تخلفات صنفی تاکید کرد و افزود: متصدیان واحدهای اقامتی گیلان تا پایان تیر ماه سال جاری وقت دارند تا نسبت به اخذ مجوز فعالیت اقدام کنند و جهت دریافت آن باید به سامانه سنا مراکز اقامتی پلیس و سامانه هشدار الکترونیک متصل شوند.

سرهنگ “علی حیدرخواه” خاطرنشان کرد: مجریان اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان باید ضمن شناسایی خانه مسافرهای غیرمجاز نسبت به ساماندهی آنها اقدام کنند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: شهروندان نیز ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس که برای پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات و ارتقاء احساس امنیت برای آنها است از مراکز دارای مجوز و ساماندهی شده برای اقامت استفاده کنند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

در پایان این جلسه از لباس و تابلو خانه مسافرهای مجاز رونمایی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه