از تقاضای مرخصی ۲۵ روزه سرپرست شهرداری رشت تا تشبیه صحن شورا به عطاری و بقالی

آخرین روز جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت در فضای پرتنش برگزار شد و حاشیه‌هایی به دنبال داشت.

از تقاضای مرخصی ۲۵ روزه سرپرست شهرداری رشت تا تشبیه صحن شورا به عطاری و بقالی

به گزارش هشت دی نیوز، هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت که آخرین جلسه علنی سال ۹۳ شورا نیز محسوب می‌شود عصر امروز در فضایی پر از تنش برگزار شد.

‌ـ‌ در اوایل جلسه محمد حسین واثق کارگرنیا عضو شورای اسلامی شهر رشت در اعتراض به سخنان فاطمه شیرزاد صحن شورا را ترک کرد.

‌ـ‌ خروج مداوم برخی از اعضای شورا در حین برگزاری جلسه نیز مشکل‌ساز شد و دو بار این جلسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا از رسمیت خارج شد.

ـ‌‌ در جلسه مذکور موضوع کمک به تیم فوتسال بانوان سپیدرود رشت نیز موجب شد تا محمدعلی رفیعی‌نوده اعلام کند که لایحه کمک به این تیم ورزشی به خاطر رودربایستی اعضای شورا با خبرنگاران رای آورده است.

ـ‌‌ محمود باقری‌خطیبانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در اعتراض به برخی از لوایح که شهرداری رشت را ملزم به پرداخت مبالغ میلیونی در قالب کمک به افراد حقیقی و حقوقی می‌کرد گفت: اینجا صحن شورای اسلامی است نه عطاری و بقالی!

ـ‌ امیرحسین علوی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت با ابراز تعجب از موافقت اعضای شورا با لوایح کمک‌های میلیونی به پرسنل شهرداری رشت، گفت: گویا بودجه زیادی داریم که اینگونه با تقاضای کمک‌های میلیونی موافقت می‌شود.

‌ـ‌ یکی دیگر از موضوعات قابل تأمل جلسه علنی شورا موافقت اعضای شورا با لوایح متعدد کمک‌های مالی به پرسنل شهرداری بود، این موضوع در حالی انجام می‌شد که رئیس کمیسیون  برنامه‌ریزی و بودجه بارها در این جلسه اعلام کرد که بودجه سال ۹۳ به اتمام رسیده است و اعتباری برای انجام کمک‌های مالی وجود ندارد.

‌ـ‌ تقاضای مرخصی ۲۵ روزه سرپرست شهرداری رشت از دیگر حاشیه‌های جلسه امروز شورای این شهر بود که با مخالفت اعضای شورا رد شد.

‌ـ‌ آخرین جلسه سال ۹۳ شورای اسلامی شهر رشت در حالی به پایان رسید که رئیس شورا بدون قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران در پوشش اخبار شورا با بیان اینکه در جای دیگر جلسه مهمی دارم، صحن شورا را ترک کرد./فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه