زلزله جیرنده خسارت جانی نداشت/ ریزش جزئی کوه در قزوین

فرماندار رودبار در رابطه با خسارت زلزله امروز جیرنده شهرستان رودبار گفت: تاکنون از این زلزله خسارت جانی گزارش نشده است.

زلزله جیرنده خسارت جانی نداشت/ ریزش جزئی کوه در قزوین

به گزارش ۸دی، فرماندار رودبار در رابطه با خسارت زلزله امروز جیرنده شهرستان رودبار اظهار کرد: تاکنون از زلزله جیرنده رودبار خسارت جانی گزارش نشده است.

طهمورث عموپور در ادامه گفت: به دستگاه‌ های امدادی برای حضور در مرکز زلزله و بررسی خسارات احتمالی آماده باش اعلام شده است.

در بخشی از مسیر قزوین-رشت محدوده استان قزوین نیز همزمان با وقوع این زمین لرزه ریزش جزیی کوه گزارش شده که البته باعث مسدودی راه ارتباطی نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین هم با اعلام اینکه زلزله ۴.۶ ریشتری جیرنده جنوب گیلان در بخش هایی از قزوین نیز احساس شده، بیان کرد: در بخشی از مسیر قزوین-رشت محدوده استان قزوین نیز همزمان با وقوع این زمین لرزه ریزش جزیی کوه گزارش شده که البته باعث مسدودی راه ارتباطی نشده است.

محمدرضا علیمی اضافه کرد: زمین لرزه جنوب گیلان به دلیل عمق بالا در قسمت هایی از استان قزوین به ویژه طارم سفلی احساس شد که خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از خسارات جانی و مالی در استان قزوین ناشی از این حادثه نداشته ایم اما در حال دریافت اطلاعات تکمیلی از بخشداری ها و دهیاری ها هستیم. درحال حاضر تمامی دستگاه های امدادی و عضو شورای مدیریت بحران استان قزوین در آماده باش کامل به سرمی برند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه