دستگیری و احضار ۴۴ اراذل و اوباش در آستانه‌اشرفیه

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی در این شهرستان، ۱۰ نفر اراذل و اوباش دستگیر و ۲۳ تن از این افراد احضار شدند.

دستگیری و احضار ۴۴ اراذل و اوباش در آستانه‌اشرفیه

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز مجموعه انتظامی عنوان و اظهار کرد: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند. در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی به مدت ۳ روز در سطح شهرستان آستانه‌اشرفیه به مرحله اجرا درآمد.

وی از دستگیری ۱۰ نفر اراذل و اوباش و احضار ۲۳ تن از این افراد با اقدامات پلیسی صورت گرفته خبر داد و افزود: از این افراد ۵ قبضه سلاح سرد و یک اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد. متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ “سید مهدی نجفی‌پور”در پایان با بیان اینکه اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد، گفت: به منظور مقابله با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح‌های مختلف انتظامی اجرا می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه