۶ کشته و زخمی در تصادف اتوبان سراوان_فومن + فیلم

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: متاسفانه حادثه تصادف و گیر افتادن چندین نفر در جاده سراوان به فومن تقاطع شهر صنعتی، موجب مصدومیت و فوت ۶ نفر شد.

۶ کشته و زخمی در تصادف اتوبان سراوان_فومن + فیلم

به گزارش ۸دی، رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت در تشریح این خبر اظهار کرد: حادثه تصادف و گیر افتادن چندین نفر در ساعت ۲۳:۳۴ شب گذشته (۱۲خرداد ۱۴۰۱) به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که در این راستا سریعا دو خودروی نجات و اطفایی بهمراه ۸ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در جاده سراوان به فومن تقاطع شهر صنعتی اعزام شدند.

وی از برخورد شدید سه خودروی تیبا، پراید و مینی بوس خبرداد و افزود: شدت حادثه موجب گیرکردن ۲ سرنشین خودروی تیبا و ۳ سرنشین خودروی پراید را فراهم داشت.

شهرام مومنی با بیان اینکه سریعا نسبت به نجات و خارج کردن ۳ تن از سرنشینان پراید اقدام شد، گفت: دو سرنشین در دم جان باختند و شدت حادثه، تلاش عوامل اورژانس و بیمارستان را برای نجات سرنشین سوم ناکام گذاشت و در نهایت هر ۳ سرنشین پراید جان خود را در این حادثه از دست دادند.

این مسئول با تاکید بر اینکه دو سرنشین محبوس شده خودروی تیبا قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شدند، بیان کرد: شدت آسیب موجب شد تا سریعا ۲ مصدوم خودروی تیبا بهمراه راننده مصدوم خودروی مینی بوس به بیمارستان انتقال یابند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه