نخستین جشنواره «تامین اجتماعی – خانه من» در گیلان

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: با توجه به در پیش بودن هفته تامین اجتماعی نخستین جشنواره «تامین اجتماعی – خانه من» در قالب یادداشت و مقاله، پوستر، موشن گرافی و کلیپ، شعر، داستان و نقاشی در دو گروه سنی کودک و نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره «تامین اجتماعی – خانه من» در گیلان

به گزارش ۸دی، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: با توجه به در پیش بودن هفته تامین اجتماعی نخستین جشنواره «تامین اجتماعی – خانه من» در قالب ارسال آثار با موضوع تامین اجتماعی و خدمات و تعهدات این سازمان و با هدف ارتقاء آگاهی‌های شهروندان، تقویت اعتماد در شرکای اجتماعی، نگاه واقعی به تامین اجتماعی به عنوان یک مفهوم عام و وسیع و مشارکت همگانی در دو گروه سنی کودک و نوجوان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش کودکان و نوجوانان در رشته‌های نقاشی، عکس و فیلم، داستان، شعر به صورت ضبط نماهنگ از فرزندان، خاطره و در بخش بزرگسالان در رشته‌های یادداشت و مقاله، عکس و فیلم، شعر و موشن گرافی و کلیپ‌های تولیدی از تاریخ ۱۰ خرداد آغاز می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را از ۱۰ خرداد تا ۱۰ تیرماه از طریق واتس اپ به شماره همراه ۰۹۱۱۵۹۶۰۷۸۰ ارسال کنند.

حسین نژاد افزود:نوشتن نام و نام خانوادگی، کدملی و شماره بیمه یا مستمری برای مشمولین سازمان و اعضای خانواده آن‌ها به همراه تاریخ تولد صاحب آثار الزامی است.

وی گفت: به مناسبت ۲۵ تیرماه روز تامین اجتماعی از ۲۵ اثر برگزیده شامل نفرات اول تا سوم رشته‌های مختلف و یک نفر به عنوان ارائه دهنده اثر ویژه در این مناسبت تجلیل خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه