فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس گیلان افتتاح می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس گیلان شامل ساختمان اداری و اسناد و کتابخانه در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

به گزارش ۸دی،سرهنگ حسن حبیبی شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به اینکه اعتماد به جوانان گره گشایی مشکلات کشور است، اظهار کرد: هر زمان که به جوانان اعتماد کردیم فتح و پیروزی برای کشور به ارمغان آوردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه وحدت و همدلی موجب توسعه کشور و زمینه سازی برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی می‌شود، افزود: وحدت محور توسعه و پیشرفت است و هر کشوری که برخوردار از نعمت وحدت باشد، سایر کشورها توان رویارویی با آن را ندارند.

وی اقدامات سازمان خود را نمونه‌ای از جهاد تبیین عنوان کرد و ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مردم گیلان، نبود مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان نسبت به سایر استان‌ها بود و از این رو با تلاش‌های انجام شده، فاز اول مرکز فرهنگی شامل ساختمان اداری و اسناد و کتابخانه آن در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

حبیبی تصریح کرد: فاز دوم موزه دفاع مقدس گیلان شامل و سایت نگهداری اسناد دفاع مقدس تا سال ۱۴۰۴ به پایان می‌رسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به برگزاری بیش از هزار برنامه در هفته دفاع مقدس، بیان کرد: برگزاری یادواره ۲۶۰ شهید بیت المقدس، رزمایش کمک‌های مومنانه و اجرای سرود سلام فرمانده از جمله این برنامه‌ها است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه