افتتاح بیمارستان ۳۲ تخت خوابی املش با حضور وزیر بهداشت/تصاویر

در جریان سفر وزیر بهداشت ، درمان و علوم پزشکی بیمارستان ۳۲ تخت خوابی نیکوکار املش به بهره برداری رسید.

افتتاح بیمارستان ۳۲ تخت خوابی املش با حضور وزیر بهداشت/تصاویر

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از املش ما، وزیر بهداشت در این مراسم از تلاش دولت جهت  برطرف شدن محرومیت‌ها در حوزه سلامت گفت و افزود  تلاش می‌کنیم که با همدلی و وحدت مشکلات مردم را حل نمائیم.

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی با انتقاد از دولت های قبلی بابت کم توجهی به حوزه سلامت اظهار داشت :قرار بود ۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به بهداشت و درمان اختصاص یابد که تاکنون ۴ هزار میلیارد تومان تحقق یافته و باعث رضایت مندی در کشور شده است.

وی  با بیان اینکه حوزه سلامت هزینه‌ بر و گران‌ ترین حوزه در دنیاست ،تصریح کرد: اگر آمار درآمدهای نفت و گاز را جمع بزنیم سهم هزینه‌های سلامت ۶۵ هزار دلار است که پول کمی در این حوزه به‌شمار نمی‌رود و باید به بهداشت و پیشگیری توجه کرد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در سال آینده هر هفته یک بیمارستان در مناطق مختلف کشور افتتاح می‌شود که اولویت ما اقشار آسیب‌پذیر و مناطق محروم است و همه دولتمردان تلاش شان شاد کردن دل شکسته مردم و درمان دردهای آنهاست.

بیمارستان املش دارای ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا در سه طبقه بوده که عملیات ساخت آن از سال ۷۶ آغاز و ۸۶ تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده و با اعتبار بالغ بر ۸ میلیارد تومان هزینه گردیده بخشی از آن توسط خیرین بوده است.

بخش اورژانس ، داخلی قلب مردان ، داخلی قلب زنان ، جراحی مردان و زنان ، اطفال ، سی سی یو ، آزمایشگاه و بخش پاراکلینیک شامل رادیولوژی، درمانگاه قلب، اطفال ، زنان و زایمان، جراحی و عفونی از جمله بخش های این بیمارستان است.

bimarestan (1) bimarestan (2) bimarestan (3) bimarestan (4) bimarestan (5) bimarestan (6) bimarestan (7)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه