مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه:

خانواده و مدرسه مهم ترین نقش را در تربیت جوانان دارند

حجت الاسلام رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه پدر و مادر مهمترین نقش را در تعلیم و تربیت فرزندان دارند، گفت: مدرسه به عنوان مرکز تعلیم و تربیت اگر به درستی عمل کند فرزندان جامعه بهترین جوانان خواهند بود و در مرحله بعد این علما، مدرسین، حاکمان و مسئولان هستند که در تربیت جوانان دخیل اند.

خانواده و مدرسه مهم ترین نقش را در تربیت جوانان دارند

به گزارش خبرنگار ۸دی، حجت الاسلام “علی رضائی” مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش بزرگداشت شهید مطهری در دانشگاه آزاد اسلامی رشت ضمن گرامیداشت مقام معلم شهید، علامه مطهری، اظهار کرد: شهید مطهری فرمودند اگر چهار گروه درست عمل کنند جوانان در هر زمان بهترین جوانان خواهند بود و بهترین عملکرد را خواهند داشت.

وی افزود: پدر و مادر مهمترین نقش را در تعلیم و تربیت فرزندان دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با اشاره به فلسفه گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت مقام شهید مطهری تصریح کرد: رزق و روزی حلال زیرساخت تمدن اسلامی را فراهم می کند. نان حلال انسان ها را در زندگی عزیز تربیت می کند و در این راه پدر و مادر هر دو تاثیرگذار هستند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به موارد موثر دیگر در عملکرد جوانان، اظهار کرد: مدرسه به عنوان مرکز تعلیم و تربیت اگر به درستی عمل کند فرزندان جامعه بهترین جوانان خواهند بود و در مرحله بعد این علما، مدرسین، حاکمان و مسئولان هستند در تربیت جوانان دخیل اند.

وی با بیان اینکه علامت رضایت خدا محبوبیت در دلها است، گفت: خدا خشم و غضبش را در گناه قرار داده تا می توانید از گناه پرهیز کنید. خداوند همچنین اجابت را در دعا قرار داده و باید اهل دعا باشیم تا مورد اجابت قرار بگیریم. اولیای خدا بین بندگانش پنهان اند پس به هیچ کس بی احترامی نکنید و حرمت نگه داریدو

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در بیان مقام مرحوم فضل الله شفتی از علمای بزرگ شیعه گفت: خداوند از دریچه ادب و احترام او به یک سگ‌و توله هایش، او را عزیز کرده و مسجد سید در اصفهان متعلق به اوست.

وی ادامه داد: روزی این عالم بزرگ و چند نفر دیگر در حجره غذا نداشتند، او رفت تا برای هم اتاقی هایش غذا تهیه کند. وقتی یک سگ ماده و تولهایش را که غذایی برای خوردن نداشتند دید. غذا به آن ها داد. این عالم تعریف کرده است که سگ بعد از خوردن غذا سرش را بالا گرفت و چیزی به او گفت. بعد از چند روز از شفت یک پولداری وصیت کرد یک سوم مالش را به علامه شفتی در اصفهان که به دنبال کسب علم است ببخشند و این عالم مرکز نشر علم در اصفهان شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه