آیت الله فلاحتی: رسیدگی به انتظارات بحق و منطقی معلمان ضروری است

نماینده ی ولی فقیه در گیلان بر ضرورت رسیدگی به انتظارات بحق و منطقی معلمان تاکید کرد و افزود: جایگاه والای معلمی ایجاب می‌کند که خواسته‌های خود را بدور از فضاسازی‌های رسانه ایی و سوء استفاده‌ی دشمنان انقلاب و در مسیر منطقی و قانونی خود دنبال کنند و از بروز هرگونه اخلال و تنش در جامعه پیشگیری نمایند.

آیت الله فلاحتی: رسیدگی به انتظارات بحق و منطقی معلمان ضروری است

به گزارش ۸دی،نماینده ی ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از معلمان ایثارگر و برگزیده‌ی مدارس استان بر ضرورت حفظ حرمت و جایگاه معلمان به عنوان تربیت دهندگان آینده سازان جامعه و نسل جدید تاکید کرد و گفت: این مهم زمانی به ارتقاء منزلت حقیقی معلمان منجر می‌شود که بطور دو سویه تجلی یابد و معلم و جامعه با درک بهینه از موقعیت‌ها و جایگاه هایشان، به رسالت انبیایی معلمان احترام بگذارند.

آیت الله فلاحتی همچنین بر ضرورت رسیدگی به انتظارات بحق و منطقی معلمان تاکید کرد و افزود: جایگاه والای معلمی ایجاب می‌کند که خواسته‌های خود را بدور از فضاسازی‌های رسانه ایی و سوء استفاده‌ی دشمنان انقلاب و در مسیر منطقی و قانونی خود دنبال کنند و از بروز هرگونه اخلال و تنش در جامعه پیشگیری نمایند.

امام جمعه‌ رشت همچنین با اشاره به جایگاه والا و نقش موثر معلمان، تمرکز رسانه‌های بیگانه به اتفاقات مرتبط با این صنف را پررنگ و قوی دانست و با اشاره به حواشی‌های اخیر فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره ایی مبنی بر تنبیه بدنی برخی دانش آموزان و اهانت به جایگاه معلم تاکید کرد: تمامی اقشار جامعه بویژه مدیران دست اندرکار در حوزه‌ی آموزش و پرورش و دانش آموزان متعلم، باید در حفظ حرمت و منزلت معلمان خود بیش از پیش کوشا باشند و اجازه ندهند به هیچ معلمی در کلاس درس یا محیط اموزش بی حرمتی شود.

وی خطاب به مدیران آموزش و پرورش استان گفت: در صورت بروز هرگونه اتفاقی در حوزه‌ی آموزش، بدور از هیاهوی رسانه ایی تدابیر لازم را برای رفع مشکلات احتمالی پیش آمده اتخاذ نمایید تا جامعه بیش از پیش به شان قابل احترام معلم پی برده و بدان احترام بگذارد.

آیت الله فلاحتی همچنین تجهیز معلم به سلاح علم و دانش را موجب ارتقاء جایگاه او و زمینه ساز بالندگی جامعه دانست و مجموع معلمان و فرهنگیان را به مطالعه‌ی روزانه و احاطه‌ی به علم و دانش فراخواند.

در ادامه‌ی این مراسم، محمد فائزی مدیر کل آموزش و پرورش گیلان در گزارشی روند انتخاب معلمان نمونه‌ی مدارس سراسر استان را به مناسبت بزرگداشت روز معلم تشریح کرد و افزود: امسال ۲۱۹ معلم از مدارس سراسر استان برگزیده شدند که ۲۰۰ نفر از آنان معلم نمونه‌ی شهرستانی و ۱۹ نفر نمونه‌ی استانی اند.

در پایان از ۱۹ معلم ایثارگر و برگزیده‌ی استانی تجلیل و قدردانی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه