بیانیه مسئولان ارشد گیلان بمناسبت روز قدس

مسئولان ارشد گیلان امروز طی بیانیه‌ای از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

بیانیه مسئولان ارشد گیلان بمناسبت روز قدس

به گزارش ۸دی، آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، اسدالله عباسی استاندار و حجت الاسلام خلیلی رئیس کل دادگستری استان طی بیانیه‌ای تاکید کردند حضور مردم در راهپیمایی فردا نشان دهنده تداوم راهیست که بنیانگذار کبیر انقلاب ترسیم کردند.

در بخش‌هایی از این پیام‌ها آمده است: بی شک حضور شورانگیز و خیزش انقلابی ملل اسلامی و همبستگی جهانی مسلمانان سراسر جهان در روز قدس رویا‌های صهیونیسم و استکبار جهانی را آشفته کرده و کاخ آرزو‌های آنان را در هم فرو می‌ریزد.

روز جهانی قدس روز تجلی استکبارستیزی، دفاع از مستضعفان و مبارزه با مستکبران جهان نام گرفت و این روز فرصتی ارزشمند برای تجدیدبیعت با آرمان‌های امام و رهبری و هم صدایی با ملت مظلوم فلسطین است.

اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاران روز قدس را نماد وحدت امت اسلامی برای دفاع از مظلومیت ملت فلسطین عنوان و اظهار کرد: روز قدس تجلی مبارزه حق علیه باطل و عدل در مقابل ظلم است. هرساله مردم عزیز ایران اسلامی در روز قدس به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک وی ومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی تجدید میثاق می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: فردا مردم ولایتمدار و سرافراز گیلان همراه و همگام با امت اسلامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صحنه می آیند و بار دیگر جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و توطئه دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه