دلجویی وزیر آموزش و پرورش از دانش‌آموز آستارایی/ نوری: معلمان نسبت به دانش آموزان سعه صدر به خرج دهند

وزیر آموزش و پرورش در بازدید از مدارس آستارا از دانش‌آموزی که از سوی معلم، تنبیه بدنی شده بود، دلجویی و از معلمان خواست در دوران پسا کرونا با سعه صدر بیشتر با دانش آموزانی که بعد از ۲ سال به محیط مدرسه بازگشته اند، مدارا کنند.

دلجویی وزیر آموزش و پرورش از دانش‌آموز آستارایی/ نوری: معلمان نسبت به دانش آموزان سعه صدر به خرج دهند

به گزارش هشت دی، “یوسف نوری” روز سه شنبه در نشستی با معلمان، مربیان و کارکنان آموزش و پرورش آستارا در این اداره گفت: طی بازدید از مدارس این شهرستان مشخص شد که آموزش حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با قوت و جدیت انجام می گیرد.

وی افزود: کرونا عواقب ناگواری داشت و آموزش غیرحضوری در بعد فردی، باعث یک سری عادت های زیستی شده است که با بازگشایی مدارس، متاسفانه برخی واکنش های رفتاری را به دنبال دارد.

وزیر آموزش و پروش ادامه داد: این واکنش ها از عدم تحمل نشستن تا رفتارهای پرخاشگرانه را شامل می شود و به اولیای محترم توصیه می کنم نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و آستانه تحمل آنها را که مقداری زودتر تحریک می شود، درد کنند و فشار زیادی بر دانش آموزان نیاورند.

نوری از معلمان هم خواست، با سعه صدر بیشتر با دانش آموزان مدارا کنند و افزود: بعد از بیش از ۲ سال حضور در محیط قرنطینه ای و گلخانه ای، اکنون که دانش آموز به مدرسه وارد می شود، تمایلات رفتاری سرکوب شده وی در اینجا به صورت شدید بروز پیدا می کند و این امر طبیعی است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: باید هم ما و عوامل مدارس، این ملاحظات و موارد را درک کنیم و هم خانواده ها و اولیا با فرزندان خود بیشتر مدارا کنند تا این آهنگ زیستی به حالت اول خود بازگردد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه در جمع دانش آموزان مدرسه سنایی روستای سیبلی آستارا نیز حضور یافت و از دانش آموز تنبیه بدنی شده دلجویی کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه