فرماندار رشت تاکید کرد:

شأن پذیرش مسئولیت در دولت سیزدهم، خدمتگزاری به مردم است

فرماندار رشت در جلسه معارفه سرپرست جدید بخشداری سنگر با اشاره به جوان گرایی، انقلابی بودن و داشتن روحیه فساد ستیزی به عنوان سه شاخصه اصلی مدیران در دولت سیزدهم، گفت: برنامه ریزی برای پاسخگویی به انتظارات نسل جوان، حضور مؤثر و میدانی در میان مردم و بستن روزنه های فساد، باید در رأس اولویت های مدیران قرار گیرد.

شأن پذیرش مسئولیت در دولت سیزدهم، خدمتگزاری به مردم است

به گزارش ۸دی،حمید رضا امام پناهی در جلسه معارفه سرپرست جدید بخشداری سنگر که با حضور محمدرضا احمدی نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس و جمعی از مسئولین و مردم برگزار شد، با تقدیر از زحمات فرشید اباذری و آرزوی موفقیت برای حسین محبتی سرپرست جدید بخشداری سنگر، اظهار داشت: فرصت خدمتگزاری در نظام اسلامی باید در راستای تحقق آرمانهای والای انقلاب و کاستن از مشکلات مردم بکار رود.

امام پناهی با اشاره به اینکه پذیرش مسئولیت در نظامی اسلامی با بیش از ۲۲ هزار شهید والا مقام ارزش و قداست بالایی دارد، خاطر نشان کرد: مسئولین باید از فرصت به دست آمده در راه حل مشکلات و تحقق آرمانهای انقلاب و پاسداری از راه شهدا استفاده نمایند.

فرماندار رشت با اشاره به جوانی، انقلابی بودن و داشتن روحیه فساد ستیزی به عنوان سه شاخصه اصلی مدیران در دولت سیزدهم، گفت: برنامه ریزی برای پاسخگویی به انتظارات نسل جوان، حضور موثر و میدانی در میان مردم و بستن روزنه های فساد؛ باید در راس اولویت های مدیران قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر استفاده از همکاری و ظرفیت های دستگاه های اجرایی، شوراهای اسلامی و دهیاران در جهت توسعه بخش های مختلف نظیر کشاورزی و گردشگری و ایجاد تحرک اقتصادی در حوزه مسئولیت هر یک از مدیران ، اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن فصل کشاورزی ضرورت دارد تا تدابیر لازم برای مدیریت منابع و توزیع عادلانه آب کشاورزی اندیشیده شود.

فرماندار رشت در ادامه این جلسه با تقدیر از تلاش های فرشید اباذری، حسین محبتی را به عنوان سرپرست جدید بخشداری سنگر معرفی و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه