آخرین وضعیت فرزاد فرزین در بیمارستان استانبول

منابع خبری اعلام کردند که سطح هوشیاری فرزاد فرزین هم چنان پایین است و نمی‌تواند به درستی عکس‌العمل نشان دهد.فرزین در بیمارستانی در منطقه اروپایی استانبول بستری است.

آخرین وضعیت فرزاد فرزین در بیمارستان استانبول

به گزارش ۸دی،فرزاد فرزین خواننده‌ پاپ سرشناس ایران که جدیدا به همراه الیاس یالچینتاش خواننده ترکیه‌ای قطعه مشترک ماسک به زبان‌های ترکی و فارسی منتشر کرده بود، در پی ابتلا به سویه امیکرون بیماری کرونا در پیش از اجرای کنسرت مشترک با این خواننده پاپ ترکیه‌ای روانه بیمارستان شد.

وی با اشتراک گذاری یک استوری که در تخت بیمارستان بستری بود، از وضعیت اخیرش اطلاع رسانی کرد.

فرزین از چند روز پیش برای برگزاری این کنسرت به استانبول سفر کرده بود. اطرافیان این خواننده می‌گویند که فرزاد فرزین از دو روز پیش دچار بیماری شده است که حاصل آن ضعف شدید بدنی است. او به بیمارستان منتقل شده است تا تحت مراقب‌های ویژه قرار گیرد.

به گفته منابع نزدیک به این خواننده، او دو روز پیش پس از بستری به هتل اقامت خود بازگشته، اما صبح دیروز مجددا به دلیل وخامت حالش در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است.

این منابع همچنین اعلام کردند که سطح هوشیاری وی کاهش پیدا کرده و نمی‌تواند به درستی عکس‌العمل نشان دهد.فرزین همچنان در بیمارستانی در منطقه اروپایی استانبول بستری است.

فرزاد فرزین و الیاس یالچینتاش قرار بود برای نخستین بار پیشش از انتشار ترانه مشترکشان امروز ۳۱ مارس در استانبول به روی صحنه بروند، اما این برنامه تنها با حضور یالچینتاش در حال برگزاریست

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه