اقدام جدید اسرائیل از ترس حمله موشکی ایران!

رژیم صهیونیستی از یک سامانه هشدار موشکی جدید برای مقابل با تهدیدات ایران استفاده می‌کند.

اقدام جدید اسرائیل از ترس حمله موشکی ایران!

به گزارش ۸دی،رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند، رژیم صهیونیستی از بیم حملات موشکی و پهپادی ایران از یک سامانه هشدار موشکی جدید استفاده می‌کند.

اسرائیل سامانه هشدار موشکی «شبنم آسمان» را طی یک مراسمی به نیروی هوایی خود افزوده است.

این گزارش مدعی است که قرار است سامانه «شبنم آسمان» برای شناسایی و هشدار تهدیدات هوایی پیشرفته مانند موشک‌های کروز و پهپادهای ایرانی استفاده شود.

سامانه شبنم آسمان، یک سیستم شناسایی و هشدار متشکل از یک بالون بزرگ است که در ارتفاع بالا قرار می گیرد و با یک کابل به تأسیساتی در زمین متصل می‌شود.

به گفته این رسانه عبری زبان، این سیستم قابلیت‌های رادار و رصد دوربرد را از جهات مختلف دارد.

این شبکه افزوده است: سامانه «شبنم آسمان» وظیفه مواجهه با تهدیدات در مرز شمالی اسرائیل را بر عهده خواهد داشت.

این سامانه رصد و شناسایی هوایی، توسط شرکت «تی کام» آمریکا و شرکت «التا» رژیم صهیونیستی ساخته شده است.

پیش تر فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صهیونیست هایی که همواره در محاسبات اشتباه می کنند و زیر ضربات قرار گرفته اند، هشدار داده بود که دست از شرارت بردارند وگرنه این روزنه های کوچک رو به جهان نیز برایشان بسته خواهد شد.

سردار سلامی گفته بود: ما انتقام می‌گیریم این یک پیام جدی و واقعی است؛ دشمن اگر از حوادث عبرت نگیرد طعم تلخ ضربات ما را خواهد چشید.

ارتش رژیم صهیونیستی هم پیش از این و در پی تهدیدهای سپاه و تاکید بر پاسخ قاطع برابر شهادت ۲ تن از مستشاران ایرانی در سوریه، اعلام آماده باش داده بود.

همچنین روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه گذشته در بیانیه‌ای با اشاره به هدف قرار گرفتن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها از سوی موشک‌های نقطه زن، تاکید کرد: تکرار هرگونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه می‌شود.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت ها و شرارت های این رژیم منحوس شب گذشته “مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها” مورد هدف موشک های قدرتمند و نقطه زن “سپاه پاسداران انقلاب اسلامی” قرار گرفت.

این بیانیه می افزاید: بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم تکرار هر گونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه می شود.

در این بیانیه آمده است: به ملت عظیم‌الشأن ایران نیز اطمینان می‌دهیم امنیت و آرامش میهن اسلامی، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و به احدی اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه