پیام تسلیت رئیس مجلس در پی ارتحال آیت الله رودباری

“محمدباقر قالیباف” رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ارتحال آیت الله رودباری را تسلیت گفت. در بخشی از این پیام آمده است: این عالم برجسته از پیشگامان نهضت اسلامی و از شاگردان و یاران صدیق حضرت امام خمینی (ره) در سال‌های تبعید در نجف و دوران انقلاب و یاور رهبری در استان گیلان بودند که در سراسر عمر پربرکت خویش علاوه بر گسترش و نشر معارف دینی در رسیدگی به مسائل مردم و مشارکت در امورخیریه و عام‌المنفعه تلاش چشمگیر داشتند.

پیام تسلیت رئیس مجلس در پی ارتحال آیت الله رودباری

پیام تسلیت رئیس مجلس در پی ارتحال آیت الله رودباری

به گزارش ۸دی،  متن پیام دکتر محمدباقر قالیباف به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال روحانی گرانقدر و وارسته آیت‌الله آقای حاج‌سید مجتبی رودباری موجب تاسف و تاثر شد.

این عالم برجسته از پیشگامان نهضت اسلامی و از شاگردان و یاران صدیق حضرت امام خمینی (ره) در سال‌های تبعید در نجف و دوران انقلاب و یاور رهبری در استان گیلان بودند که در سراسر عمر پربرکت خویش علاوه بر گسترش و نشر معارف دینی و اسلامی، ترویج شعائر اهل‌بیت علیهم‌السلام و توجه به مسایل فرهنگی نسل جوان و نوجوان، در رسیدگی به مسائل مردم و مشارکت در امورخیریه و عام‌المنفعه تلاش چشمگیر داشتند.

ضمن تسلیت این ضایعه به روحانیت، حوزه‌های علمیه و مردم شریف استان گیلان، شاگردان، ارادتمندان و بیت مکرم ایشان، برای آن عالم جلیل‌القدر علودرجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه