مصطفی‌پور: مسئولان برای رفع مشکلات مردم فرصت‌ها را از دست ندهند/ “محمد پورخوش سعادت” سرپرست فرمانداری انزلی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان امروز در جلسه شورای اداری انزلی با بیان اینکه تکلیف همه مسئولان در برابر مردم مشخص است و نباید فرصت‌ها را از دست دهند، گفت: بزرگترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور مردم در همه صحنه‌ها بوده است لذا بهترین تشکر از مردم خدمت صادقانه به آنان است.

مصطفی‌پور: مسئولان برای رفع مشکلات مردم فرصت‌ها را از دست ندهند/ “محمد پورخوش سعادت” سرپرست فرمانداری انزلی شد

ببه گزارش ۸دی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان امروز (پنجشنبه) در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بندرانزلی، مردم را سرمایه‌های اصلی کشور دانست و اظهار کرد: امروز دغدغه اصلی مسئولان فراهم کردن آسایش مردمی است که بزرگترین سرمایه انقلاب و نظام اسلامی هستند. از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز، مردم تنگناهای بسیاری که دشمن ایجاد نموده را تحمل کرده اند و بسیاری از تحلیلگران جهانی از تحمل ملت ایران زیر شدیدترین تحریم‌ها در شگفت مانده اند.

وی با بیان اینکه مردم همچنان به انقلاب و نظام وفادار هستند و ما هم به آینده کشور امید داریم، خاطر نشان کرد: اگر توفیقاتی در کشور حاصل شده با استفاده از ظرفیت مردم است و مسئولانی که عهده‌دار مسئولیت هستند باید همراه رئیس‌جمهوری باشند تا دغدغه‌ آیت الله رئیسی که رفع مشکلات مردم است، به مرحله اجرا در آید. کشور ما در زمانی که با مشکلات اساسی در کنترل و مدیریت کرونا و واکسیناسیون روبرو بود، با پیگیری دولت سیزدهم این کاستی ها برطرف شد و اینک شاهد آرامش و دلگرمی هستیم که مردم به دنبال آن بودند.

حسین مصطفی پور به نتایج خوب مذاکرات تیم دیپلماسی دولت در آن سوی مرزها اشاره کرد و گفت: بزرگترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور مردم در همه صحنه‌ها در طول عمر بیش از چهل سال انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است. بهترین تشکر از مردم خدمت صادقانه به آنان است که در بدترین شرایط کشور پای انقلاب و نظام ایستاده و حتی جان خود را نیز نثار کردند. برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی باید از ظرفیت مردم استفاده شود. تکلیف همه مسئولان در برابر مردم مشخص است و مسئولان نباید فرصت‌ها را از دست دهند و می‌بایست برای رفع مشکلات مردم و برداشتن موانع موجود در سر راه خدمت به آنان تلاش شود.

در پایان این مراسم با قدردانی از سرپرست پیشین، “محمد پورخوش سعادت” به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بندرانزلی معرفی شد.

سرپرست فرمانداری بندرانزلی منصوب شد

اسدالله عباسی استاندار گیلان با صدور حکمی محمد پورخوش سعادت را به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بندرانزلی منصوب کرد. پیش از وی، امیر جانبازی سرپرستی فرمانداری شهرستان بندرانزلی را عهده دار بوده است.

سرپرست فرمانداری انزلی در این جلسه بیان کرد: دولت سیزدهم با شعار ما می‌توانیم بر روی کار آمد و مسئولان این دولت باید با افزایش انسجام اجتماعی بدون منت و تمام وقت پای کار باشند.

وی با بیان اینکه انزلی می‌تواند پیشران توسعه استان گیلان باشد، افزود: بندر انزلی به دلیل دارا بودن موقعیت اقتصادی و منطقه‌ای خاص می‌تواند شاخص‌های توسعه را ارتقا بخشد. مسئولان انزلی باید شاخص‌های توسعه این شهر را برای بهبود و ارتقای وضع موجود پایش کنند.

“محمد پورخوش سعادت” راه اندازی اتاق فکر توسعه و پیشرفت انزلی برای ساخت آینده‌ای بهتر برای این شهر ساحلی را از برنامه‌های در دستور کار خود عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت جوانان و مبارزه با فساد از اولویت‌های برنامه‌های من در مدت مسئولیتم در انزلی است. شفاف سازی و مطالبه گری و نگاه ویژه به توانایی بانوان و همچنین استفاده از نیروهای جهادی برای محرومیت زدایی از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه