فرماندار رشت: امروز هر چه عزت داریم از شهدا و ایثارگران است

آئین تجلیل از هفده فرزند شهید شاغل و جمعی از کارکنان خانواده شهید تامین اجتماعی گیلان، با حضور فرماندار شهرستان رشت، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان و مدیرکل تامین اجتماعی گیلان برگزار شد.

فرماندار رشت: امروز هر چه عزت داریم از شهدا و ایثارگران است

به گزارش ۸دی، آئین تجلیل از هفده فرزند شهید شاغل و جمعی از کارکنان خانواده شهید تامین اجتماعی گیلان، با حضور فرماندار شهرستان رشت، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان و مدیرکل تامین اجتماعی گیلان برگزار شد.

 فرماندار رشت در این آئین معنوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس در واقع با تمام دنیا که از دشمن ما حمایت می نمودند جنگیدیم و امروز هرچه عزت داریم از شهداء و ایثارگران است.

وی با یادی از شهید حاج قاسم سلیمانی، این اسوه اخلاص و مجاهد نستوه را نه تنها سردار دلها در بین مردم ایران بلکه الگویی در میان تمامی آزادی خواهان و مجاهدان جهان برشمرده و با اشاره به مردمی بودن و حضور آن بزرگوار در میادین جهادی، خدمت بی منت به مردم را به عنوان نکته ای اساسی که در وصیتنامه و اندیشه های شهدا نیز یک رویکرد و باور معرفی شده است از ویژگی های آن شهید قلمداد نموده و افزود: کسانی که از نزدیک با آن عزیز آشنا بودند در سیمای وی نورانیت و معنویت را مشاهده نموده و به زمینی نبودنشان یقین می کردند.

حمیدرضا امام پناهی بیان کرد: شهدا با تمام وجود دفاع کردند و ما هم باید برای مردمی که همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده اند با تمام وجود خدمت کنیم.

در بخش پایانی این آیین فرزندان شهید شاغل در شعب تامین اجتماعی توسط فرماندار و جمعی از مسئولین تجلیل شده و به رسم پاسداشت، تندیسی از تصاویر سه برادر شهید فرماندار شهرستان رشت از سوی تامین اجتماعی گیلان به ایشان تقدیم شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه