دستگیری ۶ عامل نزاع و قدرت نمایی در آستانه‌ اشرفیه

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: در این شهرستان ۶ نفر از عاملان درگیری با سلاح سرد و قدرت‌نمایی دستگیر شدند.

دستگیری ۶ عامل نزاع و قدرت نمایی در آستانه‌ اشرفیه

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان‌ آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی از اولویت‌های مجموعه انتظامی است، اظهار کرد: پلیس با هرگونه اقدامی که باعث رعب و وحشت مردم و برهم زدن نظم عمومی شود، قاطعانه برخورد قانونی می‌کند. در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک مورد درگیری و نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستور پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از بررسی موضوع مشخص شد،۴ نفر که در حالت عادی نبوده‌اند با سلاح سرد و قمه ضمن ایجاد مزاحمت برای شهروندان با چند نفر درگیر شده‌اند و که یک نفر در این رابطه مجروح و به یکی از مراکز درمانی منتقل شد. با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، ۶ نفر در این راستا شناسایی و پس از هماهنگی قضائی این افراد شرور در ساعات اولیه درگیری توسط ماموران پلیس امنیت شهرستان آستانه‌اشرفیه در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ “سید مهدی نجفی‌پور”  علت درگیری را اختلافات شخصی عنوان به معرفی متهمان به مرجع قضائی برای سیر مراحل قانونی اشاره کرد و گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه