استاندار گیلان در مراسم گرامیداشت روز پاسدار:

فلسفه وجودی سپاه و بسیج سپر بلا شدن مردم است/ استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه قدس گیلان در امور اجرایی و مشورتی

“اسدالله عباسی” استاندار گیلان با تاکید بر استفاده صحیح از ظرفیت بسیج و سپاه در امور اجرایی، گفت: در کارهای اجرایی و مشورت‌های خود از ظرفیت و توانمندی‌های سپاه قدس گیلان بهره مند خواهیم شد.

فلسفه وجودی سپاه و بسیج سپر بلا شدن مردم است/ استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه قدس گیلان در امور اجرایی و مشورتی

به گزارش ۸دی، اسدالله عباسی ظهر امروز در مراسم جشن روز پاسدار و میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حسینیه شهدای گمنام سپاه قدس گیلان با تبریک روز پاسدار و میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار کرد: امام حسین(ع) با قیام خود راه نجات، سعادت، ایثار، فداکاری و آزادی‌خواهی را به همه جهانیان نشان داده است.

وی با اشاره به تعیین ساختار مناسب جمهوری اسلامی توسط امام راحل (ره) گفت: امام راحل ساختار جمهوری اسلامی را طوری تعیین کردند که سال‌ها این انقلاب ادامه داشته و هیچ قدرتی توان مقابله با آن‌ را ندارد.

استاندار گیلان مردم سالاری دینی بزرگترین دستاورد جمهوری اسلامی دانست و افزود: امام راحل(ره) در کنار مردم سالاری دینی نهادهای مختلفی را ایجاد کردند که از این طریق به مردم خدمات شایانی را در عرصه‌های ارائه دهد.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به فلسفه وجودی سپاه و بسیج در کشور بیان کرد: فلسفه وجودی سپاه و بسیج کمک به مردم در بحران‌های مختلف و در واقع سپر بلا شدن مردم است و هر چه به جلو می‌رویم بیشتر نمایان می‌شود.

وی با بیان اینکه ایدئولوژی جمهوری اسلامی به رمز پیروزی ملت‌های آزادی خواه مبدل شده است، تصریح کرد: امام‌ راحل(ره) با پیروزی خود باعث از بین رفتن قدرت پوشالی استکبار در منطقه شده و کشورهای آزادی‌خواه هم با تبعیت از جمهوری اسلامی به مبارزه با استکبار در سراسر خاورمیانه پرداختند.

به گفته نماینده عالی دولت در گیلان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دنیای اسلام و سرتاسرجهان با خون خود معجزه کرده و نام حاج قاسم با آزادگی و منجی در دنیای اسلام شناخته می‌شود.

عباسی نقش روحیه مقاومت در شکست داعش را بسیار مهم دانست و افزود: همه کشورهای کفر به دنبال نابودی سوریه بودند ولی به دلیل دمیده شدن روح جمهوری اسلامی و مقاومت در این کشور موفق نبوده و استکبار با شکست مواجه شد.

وی با قدردانی از جهاد سپاه قدس گیلان و بسیجیان در اجرای درست طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: در طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی اگر کمک سپاه قدس گیلان در استان نبود چنین موفقیت عظیمی حاصل نمی‌شد که جای بسیار قدردانی دارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه سپاه پاسداران در عرصه سازندگی همواره یار و یاور دولت‌ها بوده است، تصریح کرد: در عرصه و جبهه سازندگی سپاه پاسداران چیزی کم نذاشته و بعد از دوران دفاع مقدس تمامی امکانات لجستیکی خود را در اختیار کارهای عمرانی گذاشته و به موفقیت‌های بسیار خوبی دست یافتند.

عباسی با تاکید بر استفاده صحیح از ظرفیت بسیج و سپاه قدس گیلان در امور اجرایی بیان کرد: در کارهای اجرایی و مشورت‌های خود از ظرفیت و توانمندی‌های سپاه قدس گیلان بهره مند خواهیم شد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه سپاه در موضوعات حاکمیتی توجهی به دولت‌ها ندارد؛ ابراز امیدواری کرد که با همراهی پاسداران در بخش‌های مختلف، شاهد پیشرفت و آبادانی گیلان سرفراز باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه