بهره برداری از بخش پزشک متخصص و دندانپزشکی درمانگاه امام سجاد سپاه/ ضرورت احداث درمانگاه در مناطق حاشیه نشین شهر رشت

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم از لحاظ مالی با مشکل مواجه هستند لذا باید ۱۰ درمانگاه به مانند امام سجاد(ع) در گیلان احداث شود، گفت: بیش از ۱۵۰ هزار نفر از مردم استان فاقد هرگونه بیمه درمانی هستند و ساخت درمانگاه به ویژه در مناطق حاشیه نشین ضروری است.

بهره برداری از بخش پزشک متخصص و دندانپزشکی درمانگاه امام سجاد سپاه/ ضرورت احداث درمانگاه در مناطق حاشیه نشین شهر رشت

به گزارش هشت دی، به مناسبت روز پاسدار بخش پزشک متخصص و دندانپزشکی درمانگاه امام سجاد(ع) سپاه با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان رئیس سازمان بسیچ سازندگی سپاه قدس و جمعی دیگر از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه پاسداران یکی از اقشار زحمت‌کش در جامعه هستند، اظهار کرد: در اوایل تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۴۰ هزار پاسدار وارد سپاه شده و تاکنون ۴۰ هزار پاسدار هم با خون پاک خود باعث سربلندی جمهوری اسلامی شدند.

سردار محمد عبدالله پور با تاکید بر لزوم توجه به حل مشکلات جامعه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ماموریت سپاه تحمل فشار دشمن و حل مشکلات جامعه است و در این راه از هیج تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی درمانگاه امام سجاد(ع) سپاه قدس گیلان را یک ظرفیت برای این استان دانست و بیان کرد: در طول ایام کرونا ۴۰ هزار بیمار در این درمانگاه تحت درمان قرار گرفته و این روند ادامه‌دار است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به احداث درمانگاه‌هایی به مانند امام سجاد (ع) در شهرستان‌های گیلان گفت: مردم از لحاظ مالی با مشکل مواجه هستند لذا باید ۱۰ درمانگاه به مانند امام سجاد(ع) در گیلان احداث شود.

عبدالله پور با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ هزار نفر از مردم گیلان فاقد هرگونه بیمه درمانی هستند، تصریح کرد: از شهردار رشت می خواهم در هر منطقه شهر به ویژه مناطق حاشیه نشین یک درمانگاه به مانند درمانگاه امام سجاد(ع) احداث کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه