دستگیری زن و مرد سارق در رشت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری زن و مرد سارق محتویات و قطعات داخل خودرو توسط ماموران کلانتری ۱۷ این شهرستان خبر داد.

دستگیری زن و مرد سارق در رشت

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت همکاری همه جانبه و به موقع مردم با مجموعه انتظامی را از جمله عوامل تأثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و اظهار کرد: پلیس با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند. در پی وقوع چند فقره سرقت‌ محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۷ پس از انجام تحقیقات و بررسی مستندات به دست آمده، چهره ۲ متهم این پرونده‌ها را شناسایی کردند، عنوان کرد: پلیس حین گشت‌زنی سارقان این پرونده‌ها را که در حال سرقت محتویات یک دستگاه خودرو در نیمه‌ شب بودند، دستگیر کردند.

سرهنگ “محمود حافظی”  از اعتراف سارقان به ۴ فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو خبر داد و اضافه کرد: زن و مرد ۳۴ و ۴۵ ساله سارق با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی در پایان به بازتاب منفی وقوع جرایمی همچون سرقت در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: مهمترین اولویت برنامه‌های پلیس، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت با همکاری مردم است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه