آغاز طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد: طرح پلیس و دیگر دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای نوروز از ۲۴ اسفند آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

آغاز طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفند

به گزارش ۸دی، هفتاد و سومین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ترافیکی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مسوول در مقر پلیس راهور در شهرک آزمایش برگزار شد.

رئیس پلیس راهور انتظامی‌ با اشاره به آمادگی پلیس راهور در تمام ایام سال، اظهار کرد: ما باید آمادگی کامل برای اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین داشته باشیم. قطعاً در ایام نوروزی سال ۱۴۰۱ افزایش تردد خواهیم داشت ضمن پیش‌بینی ۵۰ تا ۵۷ درصدی افزایش ترددها در ایام نوروز ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه در سال جاری، پیش‌بینی ترافیک سنگین در بیشتر محورها مخصوصاً محورهای شمالی و محور تهران – قم داریم و شاید با توجه به‌ ترافیک‌های سنگین، مجبور به اعمال محدودیت‌های خاصی‌ در پیک برگشت شویم.

وی با اشاره به اینکه در روز ۲۴ اسفند رزمایشی به صورت نمادین برای آمادگی تمام دستگاه‌های مسئول در طرح نوروزی در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در طرح نوروزی ترافیکی ۶۶ هزار و ۷۱۵ نفر از تمام دستگاه‌ها مشارکت خواهند داشت‌. امسال طرح نوروزی با مشارکت ۶۶ هزار و ۷۱۵ نفر از نیروهای دستگاه‌های مختلف از جمله پلیس، اورژانس، راهداری، هلال احمر، امداد خودرو و … به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد و ۷۴۶۱ پایگاه ثابت و سیار فعال خواهند بود و ۲۱ هزار و ۴۹۰ دستگاه انواع وسیله نقلیه نیز به همراه ۶۴ فروند بالگرد به کار گرفته می شود.

سردار سید کمال هادیانفر خاطرنشان کرد: ۱۱ میلیون همیار و فرهنگیار ترافیک نیز در طرح نوروزی ۱۴۰۱ با پلیس مشارکت خواهند داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه