استاندار گیلان مطرح کرد:

تشکیل کارگروه هایی برای بهره مندی مردم از سواحل در شهرستان های ساحلی/ آزادسازی ساحل زیباکنار توسط صداوسیما

استاندار گیلان با بیان اینکه بعد از آزادسازی سواحل، کارگروه هایی برای ایجاد و مهیا کردن فضای مطلوب و بهره مندی همه مردم از مواهب ساحل  و پیشگیری از استفاده غیرقانونی دستگاه ها و بخش خصوصی از ساحل تشکیل شده است، گفت: صدا و سیما نیز ساحل تحت تصرف خود در زیباکنار گیلان را آزاد کرد و به دلیل استقرار فرستنده های پرقدرت به شکل افقی محصور و قسمت ساحل را آزاد کرده است.

تشکیل کارگروه هایی برای بهره مندی مردم از سواحل در شهرستان های ساحلی/ آزادسازی ساحل زیباکنار توسط صداوسیما

به گزارش هشت دی، “اسدالله عباسی” استاندار گیلان در نشست بررسی آخرین اقدامات و راهکارهای بهره مندی مردم از سواحل با بیان اینکه با پیش قدم شدن دستگاه های متصرف ساحل و اقدامات میدانی مسئولان دولت سیزدهم، تمام نوار ساحلی محصور و متصرف شده این استان در موعد مقرر دستور رئیس جمهوری آزاد شده است؛ اظهار کرد: آزادسازی سواحل نمونه ای بارز از کار جهادی و انقلابی است که اکنون برای دسترسی و بهره مندی بهتر مردم تداوم دارد.

وی افزود: بعد از آزادسازی سواحل گیلان، کارگروه هایی در شهرستان‌های ساحلی به ریاست فرمانداران و در مرکز استان گیلان به ریاست استاندار، برای ایجاد و مهیا کردن فضای مطلوب و  درست برای دسترسی راحت، بهره مندی همه مردم از مواهب ساحل  و پیشگیری از استفاده غیرقانونی دستگاه ها و بخش خصوصی از ساحل تشکیل شده است.

استاندار گیلان افزود: امیدوارم شهد خدمت و مدیریت جهادی و انقلابی به دستور آیت الله رئیسی به کام مردم شیرین بنشیند و مردم به خوبی بتوانند از ساحل بهره مند شوند.

عباسی با اشاره به اثرات مثبت نشست مشترک رئیس دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری و استانداران و مسئولان استان های گیلان و مازندران، تصریح کرد: هم اندیشی مشترک را ادامه می دهیم تا با هم فکری و استفاده از نظرات متخصصین بخش ساحل و دریا، فضایی فراهم شود تا مردم به نحو مطلوب از ساحل استفاده کنند و اقتصاد دریامحور هم فعال شود و توسعه یابد.

آزادسازی ساحل زیباکنار تحت تصرف صداوسیما

وی همچنین به نقش بسیار خوب صدا و سیما در به تصویر کشیدن اماکن تحت تصرف و همراهی در  آزادسازی ساحل با پخش گزارش های ویژه اشاره و اظهار کرد: صدا و سیما نیز ساحل تحت تصرف خود در زیباکنار گیلان را با اقدامات خود سازمان آزاد کرد و به دلیل استقرار فرستنده های پرقدرت به شکل افقی محصور و قسمت ساحل را آزاد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه