نکوداشت هفته “شکوه ایثار” در گیلان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: برنامه‌های بنیاد برای پاسداشت جانبازان و مقام شهدا تحت عنوان “شکوه ایثار”، باید در تمامی ابعاد بوده و تمامی همکاران نسبت به برگزاری مطلوب برنامه‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

نکوداشت هفته “شکوه ایثار” در گیلان

به گزارش ۸دی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در جلسه شورای معاونین ایثارگران را قهرمانان ملی دانست و اظهار کرد: هدف تمامی مجموعه بنیاد که توفیق خدمتگزاری به این قشر معزز را دارند ارائه بهترین شکل خدمت در چارچوب قانون است.

وی در ادامه به نزدیکی ایام گرامیداشت جانبازان و مقام شهدا اشاره کرد و افزود: این تقارن دلنشین فرصتی است تا با ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی بتوانیم هفته ای با عنوان شکوه ایثار را رقم بزنیم.

عبداله پاکاری با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله دستگاه‌هایی است که به صورت چند بعدی در عرصه های فرهنگی، آموزشی، درمان، تعاون و اموراجتماعی فعالیت می‌کند، گفت: برنامه های بنیاد برای پاسداشت این دو مناسبت بزرگ و عزیز تحت عنوان “شکوه ایثار”، باید در تمامی ابعاد بوده و تمامی همکاران نسبت به برگزاری مطلوب برنامه ها اهتمام ویژه داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه