کشف ۴ دستگاه فلزیاب در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر گفت: در این شهرستان ۴ دستگاه فلزیاب‌ قاچاق و متعلقات آن به ارزش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

کشف ۴ دستگاه فلزیاب در رودسر

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و چپاول میراث پیشینیان همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد و پلیس در مسیر اجرای قانون از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر به اتفاق نمایندگان میراث فرهنگی حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی رودسر به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند، افزود: پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این خودرو، ۴ دستگاه فلزیاب‌ قاچاق و متعلقات مربوطه کشف شد.

سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی”  از معرفی ۲ متهم ۴۴ ساله و یک متهم ۵۵ ساله در این خصوص به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس در حراست از میراث فرهنگی و مبارزه با قاچاق اشیاء عتیقه از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه