انبار احتکار روغن موتور در خمام پلمب شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمام گفت: با تلاش ماموران انتظامی، انبار احتکار بیش از ۴ هزار لیتر روغن موتور به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال شناسایی و پلمب شد.

انبار احتکار روغن موتور در خمام پلمب شد

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان خمام اظهار کرد: احتکار کالا و عدم عرضه آن ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند و پلیس با فعالان این عرصه به شدت برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ماموران انتظامی در راستای تشدید اقدامات مقابله با محتکران از احتکار روغن موتور در یک انبار مطلع شدند، افزود: پلیس طی هماهنگی قضائی به همراه بازرسان اداره تعزیرات و صمت از این مکان بازدید و ۴ هزار و ۸۱ لیتر روغن موتور احتکار شده را کشف کردند.

سرهنگ “شریف رحیمی”با بیان اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: انبار مورد نظر پلمب و در این رابطه متهم ۳۳ ساله دستگیر و به همراه پرونده برای اقدامات قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی و حرکت رو به جلوی کشور عنوان کرد و گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلالگران نظام مالی یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه