توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در گیلان

همزمان با میلاد حضرت علی (ع) ، ۲ هزار و ۶۰ بسته معیشتی در شهرستان‌های رشت، ماسال و رودبار بین افراد کم‌برخوردار توزیع شد.

توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در گیلان

به گزارش ۸دی، فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت اظهار کرد: هزار بسته‌ معیشتی همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت امیر مومنان علی (ع) و روز پدر در قالب رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه بین قشر‌های آسیب دیده از کرونا در بخش‌های سنگر و کوچصفهان توزیع شد. برای تهیه این بسته‌های معیشتی ۶۰۰ میلیون تومان با کمک قرارگاه بسیج سازندگی سپاه و قرارگاه‌های محله محور و خیران هزینه شده است.

سرهنگ حسین صفرپور با بیان اینکه این سبد‌های معیشتی شامل مرغ، برنج، ماکارونی، حبوبات، روغن و رب گوجه فرنگی است، از خیران خواست باتوجه به شیوع سویه امیکرون و در پی آن آسیب پذیر بودن خانواده‌های کم درآمد ، کمک‌های خود را به قرارگاه‌های محله محور تحویل دهند.

همچنین امروز در  روز میلاد امیر مومنان هزار بسته معیشتی در ماسال توزیع شد که در این راستا حجت الاسلام سید هادی موسوی امام جمعه ماسال بیان کرد: در ادامه اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه در ماسال هزار بسته معیشتی از سوی سپاه این شهرستان تهیه و بین قشر‌های آسیب پذیر از بیماری کرونا توزیع شد.  ارزش این بسته‌های معیشتی ۶۰۰ میلیون تومان است.

سرهنگ عیسی روشن قلب فرمانده انتظامی رودبار هم از اجرای هفتمین مرحله کمک مومنانه همزمان با میلاد حضرت علی علیه السلام در این شهرستان خبر داد و گفت: در این مرحله ۶۰ بسته معیشتی شامل حبوبات عدس، لوبیا، ماکارونی، روغن، رب گوجه، سویا و قند بین نیازمندان توزیع شد که ارزش این بسته‌ها ۱۵ میلیون تومان می‌باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه