پلمب ۲ مرکز پزشکی غیرمجاز در رشت

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان از شناسایی و پلمب ۲ مرکز پزشکی غیرمجاز در رشت خبر داد.

پلمب ۲ مرکز پزشکی غیرمجاز در رشت

به گزارش ۸دی، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با تاکید بر اینکه امنیت و سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی در پیشگیری از وقوع جرایم و برخورد با متخلفان و مجرمان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در پی دریافت خبر فعالیت ۲ مرکز پزشکی غیرمجاز در رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با توجه به حساسیت موضوع با انجام تحقیقات همه جانبه از صحت موضوع اطمینان حاصل و موسس این مراکز را شناسایی کردند.

سرهنگ “مجید رسول‌زاده فرساد” با اعلام اینکه ماموران انتظامی به همراه نماینده تعزیرات حکومتی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به این ۲ مرکز پزشکی غیرمجاز اعزام شدند، تصریح کرد: طی بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان، غیرمجاز بودن فعالیت این ۲ مؤسسه محرز و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز پزشکی ضامن سلامتی مردم است به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارتی اماکن عمومی در راستای حفظ حقوق عامه اشاره کرد و از شهروندان خواست برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه