مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

علامه «مصباح یزدی» خار چشمان دشمنان اسلام بود

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان علامه «مصباح یزدی» را خار چشم دشمنان عنوان کرد و گفت: این عالم عمار گونه در مقابله همه کفر و نفاق و دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

علامه «مصباح یزدی» خار چشمان دشمنان اسلام بود

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت علامه «مصباح یزدی» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مجلس ذکر اولیای الهی تعظیم شعائر الهی است، اظهار کرد: بعضی از محافل، آداب و سنن و مناسک می تواند نشانه حضور خداوند باشد.

وی با بیان اینکه در بین اولیای الهی علما نقش مهمی دارند و وارث انبیا درکفر و نفاق ستیزی هستند، گفت: عالمی که مقابل جبهه نفاق و کفر ایستادگی می‌کند در این میان از درجات بالاتری از ایمان برخوردار است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه یکی از وظایف فردی و شرعی پاسداشت مردی خدایی که در مبارزه با نفاق و کفر و دشمنان اسلام که نسل جوان را نشانه گرفته بودند یعنی علامه «مصباح یزدی» است، اضافه کرد: برگزاری این جلسات برکات معنوی و معرفتی به دنبال دارد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به حضور فرزند علامه مصباح در این مراسم، اضافه کرد: تبیین زوایای مختلف شخصیت علامه مصباح از زبان فرزندش برای فعالان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه هدف برگزاری این مراسم بزرگداشت است.

وی با بیان اینکه علامه مصباح خار چشم اهل نفاق بوده و در مقابله با رسانه صهیونیست ایستادگی کرده است، گفت: وی عمار گونه در مقابله همه کفر و نفاق ایستادگی کرده و یاور ولی فقیه و خدا و اسلام و امام زمان بودند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه