پایان کار دفتر عقد غیرمجاز در رشت

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از جلوگیری فعالیت دفتر عقد غیرمجاز در یکی از مناطق شهر رشت خبر داد و گفت: این دفتر بدون رعایت ضوابط انتظامی و اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح فعالیت می‌کرد.

پایان کار دفتر عقد غیرمجاز در رشت

به گزارش ۸دی، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار کرد: پلیس در راستای جلوگیری از ناهنجاری‌ها در واحدهای صنفی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر صنوف مختلف را به صورت مستمر اجرا می‌کند.

وی در ادامه از شناسایی یک دفتر عقد که بدون رعایت ضوابط انتظامی، اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح و پروانه کسب به صورت غیرمجاز اقدام به فعالیت، برگزاری جشن‌های مختلف و انتشار تصاویر در فضای مجازی می‌کرد توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در یکی از مناطق شهر رشت خبر داد و گفت: از ادامه فعالیت این واحد جلوگیری به عمل آمد.

سرهنگ “حسین حسن‌پور” با اعلام اینکه جلوگیری از فعالیت واحدهای صنفی غیرمجازی که بدون اخذ مجوزهای لازم فعالیت می‌کنند در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: مدیران واحدهای صنفی باید در راستای بهره‌مندی از فضای مجازی، دانش علمی و حقوقی خود را افزایش دهند و از انتشار تصاویر با محتوای غیرقانونی خودداری کنند.

این مقام انتظامی در پایان به صدور اخطار پلمب برابر ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی برای دفتر عقد غیرمجاز اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اماکن عمومی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه