دنیامالی مطرح کرد:

ضرورت توجه وزارت جهاد کشاورزی برای حل مشکلات صیادان گیلانی/ بیمه صیادان سنتی و تعاونی در هاله ای از ابهام است

نماینده مردم بندرانزلی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: حوزه بیمه صیادان سنتی و تعاونی در هاله ای از ابهام است. در گیلان ۳۰۰ کیلومتر نوار ساحلی داریم و تعداد زیادی به عنوان صیادان دام گستر در حال فعالیت هستند بدون اینکه هیچگونه حمایتی داشته باشند و بعضا مورد تعرض قرار می گیرند که به وزارت کشور تذکر می دهم نیروهای مرزبانی هیچ گونه وظیفه ای در خصوص صیادان دام گستر ندارند و از فرماندهی ناجا درخواست دارم که به این موضوع رسیدگی کرده و با خاطیان برخورد کند.

ضرورت توجه وزارت جهاد کشاورزی برای حل مشکلات صیادان گیلانی/ بیمه صیادان سنتی و تعاونی در هاله ای از ابهام است

به گزارش ۸دی، احمد دنیامالی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۵ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: جای تأسف دارد که کلیات اصلاح حقوق و دستمزد کارکنان دادگستری رد شد. با توجه به اینکه از نزدیک بنده میدانم که دریافتی این عزیزان بسیار نامناسب است در حالی که بنده موافق این طرح بودم، البته همکارانی که موافق این طرح نبودند اعتقاد دارند که دولت بایستی یک طرح کلان برای ترمیم حقوق همه دستگاه ها ارائه نماید که امیدواریم این طرح به زودی از طرف دولت به مجلس ارائه شود.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص مشکلات صیادان استان گیلان گفت: حوزه بیمه صیادان سنتی و تعاونی در هاله ای از ابهام است. ما در گیلان ۳۰۰ کیلومتر نوار ساحلی داریم و تعداد زیادی به عنوان صیادان دام گستر در حال فعالیت هستند بدون اینکه هیچگونه حمایتی داشته  و بعضا مورد تعرض قرار می گیرند که به وزارت کشور تذکر می دهم نیروهای مرزبانی هیچ گونه وظیفه ای در خصوص صیادان دام گستر ندارند و از فرماندهی ناجا درخواست دارم که به این موضوع رسیدگی نماید و با خاطیان برخورد نماید.

وی افزود: معنایی ندارد که با قایق های غول پیکر به قایق های کوچک صیادان آسیب های جدی وارد آورند. همچنین در موضوع تکثیر و بازسازی ذخایر از وظایف شیلات است که متأسفانه مشکلات صید و صیادی در شمال کشور را شیلات رها کرده است، چارهای نداریم که زیرساخت های لازم را برای پرورش ماهی در قفس فراهم کنیم و اعتبارات مالی را برای این کار تهیه کنیم، متأسفانه در این خصوص شیلات اقدام چشمگیری نداشته که از وزیر جهاد  می خواهم دستورات لازم را در این خصوص صادر نماید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه