آیا دانشگاه آزاد «رژیم صهیونیستی» را به رسمیت می‌شناسد؟!

پیش از آنکه این جدول بخواهد خبر از رشد ایران در حوزه «پیشرفت اقتصاد دانش بنیان» طی سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۰ بدهد، قدرت کشور اسرائیل! طی این سال‌ها به رخ کشیده شده است!

آیا دانشگاه آزاد «رژیم صهیونیستی» را به رسمیت می‌شناسد؟!

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از جهان نیوز، دانشگاه آزاد در شماره ۲۳۶ ویژه نامه «دانشگاه» (از ویژه نامه های روزنامه فرهیختگان) که به عنوان مرجع هفتگی اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی منتشر می شود، در اقدامی قابل تامل از «رژیم صهیونیستی» به عنوان یک کشور «مستقل» نام برده است.

این ویژه نامه که «پیشرفت اقتصاد دانش بنیان ایران در ۱۵ سال گذشته» را مورد تحلیل و برسی قرار داده است، در بخشی از این مطلب، با انتشار جدولی به مقایسه میزان پیشرفت نسبی ایران از نظر اقتصاد دانش در ۱۵ سال گذشته با برخی از کشورهای جهان پرداخته، که در اقدامی عجیب، اسرائیل نیز به عنوان یکی از کشورهای جهان در این جدول قرار گرفته است.

nf00406596-1

جالب توجه‌تر آنکه بر اساس این جدول و قیاسی که «دانشگاه» ترتیب داده، رژیم صهیونیستی به عنوان صدرنشین تمامی کشورهای جهان از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۰ از لحاظ «پیشرفت اقتصاد دانش بنیان» معرفی شده است.

هر چند بعید به نظر می رسد که این اتفاق با قصد قبلی، غرض‌ورزی سیاسی و در حمایت از یک کشور غاصب صورت گرفته باشد، اما پیش از آنکه این جدول بخواهد خبر از رشد ایران در حوزه «پیشرفت اقتصاد دانش بنیان» طی سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۰ بدهد، قدرت کشور جعلی اسرائیل[!] طی این سال‌ها را به رخ کشیده شده است!

nf00406596-2

حال باید منتظر ماند و دید آیا مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی از این اقدام نابجا و اشتباه احتمالا سهوی همکاران خود عذرخواهی می کنند یا قرار است بار دیگر با انتشار یک جوابیه و تکذیبیه اشتباه صورت گرفته را توجیه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه