ساخت دو هزار مسکن محرومین در گیلان/ محرومیت‌زدایی اصل مهم در سپاه پاسداران

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان یکی از اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را کمک به نیازمندان و رفع محرومیت زدایی دانست و گفت: در استان گیلان در چندسال گذشته دو هزار واحد مسکونی توسط سپاه قدس گیلان، بسیجیان و خیرین ساخته شده و این روند ادامه‌دار است.

ساخت دو هزار مسکن محرومین در گیلان/ محرومیت‌زدایی اصل مهم در سپاه پاسداران

به گزارش ۸دی، سرهنگ احمد ابراهیمی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در آیین اختتامیه و تقدیر از عوامل اجرایی ساخت ۷۴۱ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) در سالن شهدای ناجا با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی راه جهادی و کمک به نیازمندان را به مردم آموخته‌ است، اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همواره در تمامی بحران‌ها پای کار بوده و کمک به محرومین و  محرومیت‌زدایی یک اصل مهم در جمهوری اسلامی می‌دانست.

سرهنگ احمد ابراهیمی یکی از اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را کمک به نیازمندان و رفع محرومیت زدایی دانست و گفت: در استان گیلان در چندسال گذشته دو هزار واحد مسکونی توسط سپاه قدس گیلان، بسیجیان و خیرین ساخته شده و این روند ادامه‌دار است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به هماهنگی میان سپاه قدس گیلان و کمیته امداد انقلاب اسلامی در گیلان بیان کرد: مهمترین شعار امام راحل(ره ) در جمهوری اسلامی رفع محرمیت زدایی در کشور است و به این منظور در استان گیلان هماهنگی بسیار خوبی میان سپاه قدس گیلان و کمیته امداد انقلاب اسلامی تا رفع کامل محرومیت زدایی وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برای ساخت هر واحد مسکن محرومین در گیلان ۵۵ میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: متأسفانه اوضاع اقتصادی کشور مساعد نیست ولی سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان همواره پای کار بوده و سپاه قدس با ساخت ۷۴۱ واحد مسکن محرومین در گیلان به معنای واقعی کلمه معجزه کرده است.

ابراهیمی اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه قدس گیلان فقط مختص گیلان ندانست و افزود: با تلاش‌های سپاه قدس گیلان، بسیج و خیرین ۸۷ واحد مسکن محرومین در سیل گلستان ساخته و با تمامی تجهیزات به مردم تحویل داده شده است.

ساخت ۵۰۰ واحد مسکن محرومین دیگر در گیلان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی(ره) در رفع محرمیت در گیلان در کنار یک دیگر بوده‌اند، اظهار کرد: هدف ساختاری و مهمترین ماموریت سپاه پاسداران و کمیته امداد در کشور رفع کامل محرومیت زدایی در کشور جمهوری اسلامی ایران بوده و در چندسال گذشته اقدامات موثر و بسیار خوبی در این راستا اتخاذ شده است که باید به آن توجه شود.

عباس اهرابی با اشاره به ساخت ۷۴۱ واحد مسکن محرومین در گیلان توسط سپاه قدس گیلان و کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با ساخت این تعداد از واحد مسکن محرومین بسیاری از افراد در گیلان صاحب خانه شده و در تلاشیم ۵۰۰ واحد دیگر در گیلان به بهره‌برداری برسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه