راهپیمایی ۲۲ بهمن نقطه عطف انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام حسین انصاری امام جمعه تالش گفت: انقلاب اسلامی ایران را نقطه عطف تاریخ دانست.

راهپیمایی ۲۲ بهمن نقطه عطف انقلاب اسلامی است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل ازمریان خبر، امام جمعه تالش با بیان اینکه بسیاری از انقلاب‌ها در گذر زمان از اهداف اولیه خود دچار انحراف شدند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی ملت وفادار به نظام و اسلام همچنان شکوهمند و با صلابت به راه خود ادامه می‌دهد.

1263-ansari-emamjome

خطیب جمعه تالش بیداری اسلامی منطقه را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مصداق بارز انحراف جنبش انقلابی از اهداف اولیه، انقلاب مصر است که در اندک زمانی از معیارهای اولیه خود دور شد.

وی لازمه انقلاب اسلامی را حرکت و پویایی عنوان کرد و ادامه داد: هدف مهم انقلاب ما گسترش آرمان‌های آن در بین مسلمانان است.

انصاری گرامیداشت دهه مبارک فجر و حضور فعال مردم و مسئولان در این ایام را موجب پویایی جامعه نامید و یادآور شد: مسئولان نظام گمان نبرند حوزه فعالیت محدودی دارند بلکه زمانی که در راستای مصالح نظام حرکت می‌کنند، گستره فعالیت آنها فراتر از مرزهای فیزیکی است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان فرهنگ غنی اسلام را نشانه رفته‌اند، ادامه داد: جوانان این مرز و بوم با درایت و پیروی از ولایت فقیه تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

خطیب جمعه تالش خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) احیاگر اسلام بود و مهم‌ترین وصیت رهبر کبیر انقلاب و شهدا به مردم و مسئولان اطاعت از ولی فقیه است.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی الگوی جهانی شده است، گفت: ایران تنها کشوری است که در برابر زیاده‌خواهی و زورگویی‌های ابرقدرت‌ها ایستادگی می‌کند.

امام جمعه تالش حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مهم دانست و خاطر نشان کرد: ۲۲ بهمن نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است که هرگز از یادها نمی‌رود.

امام جمعه تالش همچنین به مسائل موجود در شهرستان پرداخت و از افتتاح چندین مرحله ای پروژه ها به دست مسئولین انتقاد کرد و آن را مورد بی اعتمادی و تمسخر مردم نسبت به مسئولین دانست.

وی از ارائه آمارهای غیر واقعی گلایه نمود و از رقابتی بودن آمارهای عملکردی انتقاد نمود و افزود باید در بین مردم بود و از انتقادها با آغوش باز استقبال کرد.

انصاری همچنین از برگزاری برخی از مراسمات کم ارزش و ضعیف نیز انتقاد نمود و از مسئولین خواست پا به پای مردم در این مراسمات حضور بهم رسانند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه