رویداد «به رسم سردار» در گیلان برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان از برگزرای رویداد «به رسم سردار» توسط دانش آموزی بسیجی گیلانی همزمان با دومین سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» خبر داد.

رویداد «به رسم سردار» در گیلان برگزار می شود

به گزارش هشت دی، “حامد حبیب زاده” رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری رویداد» به رسم سردار» توسط سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان، اظهار کرد: این رویداد به منظور معرفی هرچه بیشتر «سردار سلیمانی» و شناساندن ابعاد شخصیتی و رفتاری این مرد بزرگ به نوجوانان است.

وی با بیان اینکه علاقه مندان به شرکت در این حرکت فرهنگی و دانش آموزی می توانند یک اقدام خداپسندانه با تاسی از سردار دل‌ها انجام دهند، گفت: این اقدام خداپسندانه را به دبیرخانه رویداد به آدرس https://shad.ir/hayatemadreseh ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا سوم دی ماه است، گفت: به ۴۰ اثر دریافتی به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را معرفی شهدا عنوان و اضافه کرد: هر فردی، روح شهید سلیمانی را در جان خود پیدا کرده و برای تحقق یک جامعه سالم و انسان دوستانه تلاش کند.

حبیب زاده با بیان اینکه تربیت نسل جدید با تفکر شهید سلیمانی از دیگر اهداف است، گفت: این رویداد به دنبال انسجام رسانه‌ای و اثبات توانمندی دانش آموزان به مسئولان است.

وی با اشاره به انتخاب چهار مورد از ویژگی های سردار سلیمانی و تبدیل آن به هشتگ برای توجه بیشتر شرکت کنندگان، افزود: #همنشین انبیا با موضوع کمک و محبت به والدین، #مرهم با موضوع کمک به هم نوع، #پناه با موضوع عشق به اهل بیت و #امیدوارم با موضوع امید، انرژی و ابتکار است.

حبیب زاده با بیان اینکه طی دو سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا سفرهای کاروان راهیان نور تعطیل شده است، گفت: سازمان بسیج دانش آموزی به دنبال ایجاد یک حرکت جدید و ارتقا بخشی به این سفرها است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه