قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام شد + جدول قیمت‌ها ‌

ایران خودرو و سایپا امروز قیمت پایه‌ای محصولات خود را با افزایش حدود ۱۸درصدی، اعلام کردند.

قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام شد + جدول قیمت‌ها ‌

به گزارش ۸دی،با گذشت یک ماه از اعلام واگذاری تعیین خودرو به ستاد تنظیم بازار، امروز ایران خودرو و سایپا، نسبت به اعلام قیمت‌های جدید محصولات خود اقدام کردند.

گفتنی است قیمت‌های ذکر شده، قیمت پایه خودرو است و یک سری هزینه ها مثل قیمت شماره گذاری، بیمه و مالیات به قیمت های پایه اضافه می‌شود و قیمت فروش محصولات تا اندازه‌ای بیشتر از قیمت های تعیین شده خواهد بود.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا در این‌باره گفته است: ‌به‌ دنبال افزایش چند برابری قیمت نهاده‌های تولید و مواد اولیه نظیر فولاد، آلومینیوم، مس، محصولات پلیمر، پتروشیمی و سایر مواد اولیه و نیز قطعات مورد نیاز برای تولید خودرو در ماه‌های اخیر که منجر به افزایش چشمگیر قیمتِ تمام شده محصولات و تحمیل زیان به سهامداران خودروسازان شده است، بهای کارخانه سبد محصولات سایپا از امروز به‌ طور متوسط ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.

به گفته حسین کاظمی، این اصلاح قیمت سبب هدایت و تزریق نقدینگی به خطوط تولید شده و رشد تولید و افزایش تیراژ روزانه و طبعاً عرضه هرچه بیشتر خودرو به بازار، پاسخ‌گویی به نیاز مصرف‌کنندگان واقعی، کمک به حذف واسطه‌گری، حفظ حقوق مشتریان و منافع سهامداران خودروسازان در بورس را رقم خواهد زد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه