محمدیاری: گیلانی ها باید از مزایای معادن منطقه خود بهره مند شوند

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس با بیان اینکه وزیر صمت از اختیارات خود به درستی استفاده نمی کند، گفت: مناطق کم برخوردار که از مواهب خدادادی برخوردار هستند باید از مزایای آن بهره مند شوند.

محمدیاری: گیلانی ها باید از مزایای معادن منطقه خود بهره مند شوند

به گزارش ۸دی،حسن محمدیاری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۷ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: اینکه وزرا از مجلس رأی اعتماد گرفته اند اما هم اکنون پاسخگو نیستند، جای سوال دارد. دغدغه ما نمایندگان، دغدغه مردم است، مناطق کم برخوردار به ویژه استان گیلان و غرب این استان حق دارند از معادن بهره مند شوند.

نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس با بیان اینکه وزیر صمت از اختیارات خود به درستی استفاده نمی کند، گفت: مناطق کم برخوردار که از مواهب خدادادی برخوردار هستند باید از مزایای آن بهره مند شوند.

وی ادامه داد: طوالش قطب تولید کیوی در استان گیلان است اما در حال حاضر کشاورزانی که کیوی کشت می کردند به دلیل محدودیت صادرات با مشکلات زیادی روبه رو هستند و قیمت این محصول به شدت در حال کاهش است. وزارت کشاورزی باید سیاست مدونی را در خصوص صادرات کیوی داشته باشد و همچنین وزیر کشور باید در این خصوص راهکاری را بیاندیشد تا کشاورزان بیش از این ضرر نکنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه