ششمین مجمع عالی بسیج گیلان برگزار می شود

سردار نظرعلی علیزاده در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه برگزاری ششمین مجمع عالی بسیج گیلان ۱۳ بهمن ماه سال جاری برگزاری می شود اظهار داشت : ماموریت اصلی مجامع کمک به تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و اجرای تصمیمات است.

ششمین مجمع عالی بسیج گیلان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز ،سردار نظرعلی علیزاده در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه برگزاری ششمین مجمع عالی بسیج گیلان ۱۳ بهمن ماه  سال جاری برگزاری می شود اظهار داشت : ماموریت اصلی مجامع کمک به تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و اجرای تصمیمات است.

علی زاده با اشاره به وجود ۱۰ کارگروه عالی بسیج استان، افزود: خروجی کارگروه‌ها تبدیل به طرح می‌شود و طرح در مجمع عالی استان  به عنوان سند راهبردی استان قرار می‌گیرد.

رئیس مجمع عالی بسیج استان با بیان اینکه جمع عالی بسیج استان به عنوان پیگیری کننده این سندهای راهبردی از توان و ظرفیت دستگاه‌های مرتبط بهره می‌گیردتصریح کرد: کلیات و جزئیات طرح‌های اقتصاد و فرهنگ در کارگروه‌های مجمع تدوین شده است دو کارگروه در این زمینه کار می‌کنند که خروجی آن سبب دو طرح شد که بررسی می‌شود

علیزاده با بیان اینکه با توجه به نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری موضوع اصلی مورد بررسی مجمع نقش بسیج در اقتصاد و فرهنگ است  خاطرنشان کرد:  توجه به نقش استان در اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گرفته و راهکارهای عملیاتی در این حوزه ارائه شده است.

رئیس مجمع عالی بسیج استان با تاکید بر اینکه  سبک زندگی در خانواده توسط کارگروه بانوان بررسی شد ابراز کرد:  دو طرح نام برده شده در مجمع عالی بسیج گیلان در ۱۳ بهمن باحضور نخبگان و کارشناسان بسیجی بررسی می شود

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه