فرمانده سپاه قدس گیلان مطرح کرد:

برگزاری بیش از ۳هزار برنامه در هفته بسیج/ حل مشکلات کشور با ساختار حکومتی میسر نیست/ ضرورت رجوع به فرهنگ بسیجی

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حل مشکلات کشور با ساختار حکومتی میسر نیست و باید به فرهنگ بسیجی رجوع کرد گفت: بزرگترین خصوصیت بسیجیان این است که از خود گذشتند و مسئولان نیز باید همین سیره را دنبال کنند.

برگزاری بیش از ۳هزار برنامه در هفته بسیج/ حل مشکلات کشور با ساختار حکومتی میسر نیست/ ضرورت رجوع به فرهنگ بسیجی

به گزارش خبرنگار هشت دی،  سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج با اشاره به شعار امسال بسیج اظهار کرد: حدود ۳ هزار برنامه متنوع برای هفته بسیج در سراسر استان طراحی شده که متنوع است و از روز شنبه ۲۹ آبان به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج امسال در حوزه فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد است افزود: همایش اقتدار به مناسبت هفته بسیج روز چهارشنبه سوم آذر به صورت کشوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات ویژه گروه‌های جهادی در حوزه محرومیت زدایی و پزشکی تصریح کرد: بیش از هزار مسابقه ورزشی نیز در هفته بسیج در سراسر استان تدارک دیده شده است.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه با وجود مشکلات فراوان در حوزه زیرساخت‌های پزشکی و بهداشتی، در حوزه واکسیناسیون کرونا رتبه یک کشوری داریم گفت: بیش از ۹۱ درصد گیلانی ها دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و این مهم با همت بسیجیان و سپاه محقق شده است.

راز واکسیناسیون گسترده گیلانی ها و پیشتازی در کشور، بسیج است

وی با بیان اینکه راز واکسیناسیون گسترده گیلانی ها و پیشتازی در کشور، بسیج است بیان کرد: عمده مراکزی که برای تزریق واکسن کرونا درنظر گرفته شده توسط بسیجیان آماده و به صورت رایگان آماده شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه وقتی مردم درگیر کارها شوند معجزه رخ می‌دهد و موضوع تزریق واکسن کرونا یک نمونه این موضوع است ادامه داد: بسیاری از کارهای بسیج گفته و دیده نمی‌شود.

وی با اشاره به آزادسازی ۴۶ زندانی جرایم عمد در گیلان توسط بسیجیان و با کمک مردم، تصریح کرد: در حوزه امنیت محله چندین برابر ناجا نیروی آموزش دیده داریم که در سراسر استان هستند و اگر روزی در ۱۰۰ نقطه گیلان آشوب شود آمادگی مقابله با آن را داریم.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه ۲۲ هزار بسیجی در محلات استان و با هزینه شخصی گشت شبانه انجام می‌دهند خاطرنشان کرد: بسیجیان هر هفته به خانوارهای نیازمند که از قبل شناسایی شده‌اند کمک می‌کنند و این اقدامات دیگر رسانه‌ای نمی‌شود.

توزیع حدود ۴ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی طی ۵ ماه اخیر بین نیازمندان گیلانی

وی با اشاره به توزیع حدود ۴ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی طی ۵ ماه اخیر بین نیازمندان گیلانی گفت: معجزه بسیج پای کار آوردن مردم است.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه بسیجیان گیلانی هم اکنون در شمال غرب حضور دارند و اجازه ورود ضدانقلاب به کشور را نمی‌دهند عنوان کرد: مشکلات گیلان حاصل نگاهی است که به مردم اجازه ورود به میدان نمی‌دهد؛ جریان لیبرالی نمی‌تواند عدالت را در کشور جاری کند و باید به فرهنگ بسیجی برگردیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها ۵۰ درصد قدرت نظامی دنیا را دارند تصریح کرد: آمریکا از نظر قدرت سیاسی توانایی تحریم کامل کشورها را دارد و چنین ابرقدرتی ۴۴ است که می‌خواهد نظام را فروپاشی کند اما نمی‌تواند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه حل مشکلات کشور با ساختار حکومتی میسر نیست و باید به فرهنگ بسیجی رجوع کرد افزود: بزرگترین خصوصیت بسیجیان این است که از خود گذشتند و مسئولان نیز باید همین سیره را دنبال کنند.

ولایتمداری محور اصلی بسیجیان

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان نیز با بیان اینکه ولایتمداری محور اصلی بسیجیان است اظهار کرد: اگر چه بسیج محصول تفکر ولایت است اما این سازمان از مردم، برای مردم و در خدمت مردم است.

حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی فرهنگ بسیجی را فرهنگ مقاومت و ایستادگی دانست و گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس همانند خورشید درخشید و پس از انقلاب نیز در عرصه‌های فرهنگی، علمی و سایر حوزه‌ها نقش موثر دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیج در دوران کرونا همه داشته‌های خود را در طبق اخلاص گذاشت و به مردم خدمت کرد عنوان داشت: منش بسیج پرهیز از دنیازدگی و تجملات است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه